اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری:

صیانت از محیط زیست در گروی فرهنگ‌سازی است

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: کار اصلی در حوزه محیط زیست، آموزش و فرهنگ‌سازی است.

صیانت از محیط زیست در گروی فرهنگ‌سازی است

سعید یوسف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: منابع طبیعی ثروت‌های تولید نشده‌ای هستند که چنانچه از آن‌ها بهره‌برداری درستی صورت نگیرد آینده را با مشکلات جدی همراه خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست و احیای عرصه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: کار اصلی در حوزه محیط زیست، آموزش و فرهنگ‌سازی است.

یوسف‌پور خاطرنشان کرد: باید در حفظ منابع طبیعی و محیط‌ زیست برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی و دانش افزایی بالایی وجود داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به دو اصل 50 و 45 قانون اساسی بر ضرورت همکاری دستگاه‌های متولی در حفاظت از عرصه‌های طبیعی تأکید کرد و گفت: تحقق اصل 45 و 50 قانون اساسی موجب تضمین بهره‌مندی صحیح و مستمر از محیط زیست با حفظ تعادل مناسبات زیستی رشد و اعتلای کشور را به دنبال دارد.

وی در ادامه با اشاره به تنوع گونه‌های گیاهی و جانوری در این استان گفت: در حال حاضر افزون بر یک هزار و 300 گونه گیاهی، 270 گونه گیاهی دارویی و صنعتی در این استان شناسایی شده است.

انتهای پیام/68001/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول