اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد

خودداری از تماس تلفنی با شماره تلفن‌های ناشناس

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: از هرگونه تماس تلفنی با شماره تلفن‌های ناشناسی که با تماس‌های تک‌زنگی شما را ترغیب به تماس با آن‌ها می‌کنند، خودداری کنید.

خودداری از تماس تلفنی با شماره تلفن‌های ناشناس

علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه،اظهار داشت: لازم است هشدارهای پلیسی در ارتباط با دریافت پیامک‌های تبلیغاتی با مظنون اینکه برنده جایزه شده‌اید به مردم داده شود.

وی با اشاره به بروز کلاهبرداری‌های متعدد از طریق ارسال پیامک، تصریح کرد: کلاهبرداران به بهانه سفارش خرید برای ادارات و سازمان‌ها و یا سایر مراکز تجاری اقدام به فریب شهروندان می‌کنند.

جدیدی خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم از قبول درخواست تلفنی و یا حضوری افراد ناشناس در خصوص هر گونه عملیات بانکی حسابشان از جمله انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک و غیره اکیدا خودداری کنند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: شهروندان با دریافت پیامک‌های تبلیغاتی و فریب‌دهنده که شما " برنده جایزه همراه اول و یا ایرانسل شده‌اید" به باجه‌های عابر بانک مراجعه نکنند.

وی به سایر کلاهبرداری‌های افراد سودجو اشاره کرد و گفت: تماس از طریق تلفن‌های ناشناس و اعتباری به صورت تک‌زنگ و استفاده از نرم‌افزارهای خاص و سیستم‌های رایانه‌ای از جمله این کلاهبرداری‌ها است.

جدیدی ادامه داد: پس از تماس شما با آن شماره، سیستم به طور خودکار شما را به سیستم پرداخت نقدی متصل می‌کند و هزینه تعیین شده به حساب تلفن همراه شما منظور و یا از اعتبار پولی شما کسر می‌شود.

وی تاکید کرد: از هرگونه تماس تلفنی با شماره تلفن‌های ناشناسی که با تماس‌های تک‌زنگی شما را ترغیب به تماس با آن‌ها می‌کنند، خودداری کنید.

انتهای پیام/61010/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول