اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه کیش:

رسانه و پلیس در کنار هم آرامش بخش جامعه هستند

فرمانده انتظامی ویژه کیش کاهش جرائم جامعه را در گرو تعامل اصحاب رسانه و پلیس عنوان کرد و گفت: رسانه و پلیس در کنار هم آرامش بخش جامعه هستند.

رسانه و پلیس در کنار هم آرامش بخش جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، حسین دهکی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در سالن کنفرانس ستاد فرماندهی انتظامی کیش برگزار شد، اظهار داشت: هرگاه پلیس و رسانه در کنار هم باشند قطعا کاهش جرم در جامعه مشاهده خواهد شد و پایداری این تعامل ثبات امنیت را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: افزایش آگاهی مردم نسبت به شیوه‌های کلاه برداری باعث می‌شود تا میزان جرم کاهش یابد چرا که می‌توان با پیشگیری از بوجود آمدن زمینه‌های تخلف، میزان ارتکاب به تخلف را به شکل چشمگیری کاهش داد.

فرمانده انتظامی کیش با اشاره به نقش خبرنگاران نسبت به ارتقاء امنیت جامعه تصریح کرد: اصحاب رسانه با رویکردی مثبت خواهد توانست سلامت جامعه را بهبود بخشیده و در کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارد و البته با نقدی سازنده در راستای نیل به امنیت اجتماعی مثمرثمر باشد.

دهکی با بیان اینکه « احساس امنیت» بسیار مهم‌تر از خود "امنیت" به شمار می‌رود، تاکید کرد: ترویج شایعه احساس نا‌امنی را به شدت افزایش می‌دهد و رسانه‌ها با انعکاس واقعیت‌ها و کشیدن خط بطلان بر شایعه‌های غیر واقعی بزرگ‌ترین خدمت را در راستای القای امنیت جامعه خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر تدبیر فرماندهی انتظامی کیش در راستای حفظ و ماندگاری امنیت و آرامش ذاتی جزیره کیش و جلوگیری از خدشه‌دار شدن این ویژگی شاخص، خاطرنشان کرد: باید پذیرفت که نباید انتظار داشته باشیم که امنیت و آرامشی که 10 سال قبل در این جزیره وجود داشته، اکنون هم به همان میزان باشد چرا که با رشد جمعیت، افزایش تعداد خودرو و ساخت و ساز، کار به مراتب سخت‌تر خواهد شد اما با این حال با اتخاذ تدابیری خاص به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که کیش در سال‌های پیش رو نیز همچنان به عنوان امن‌ترین منطقه کشور شناخته شده بماند.

در پایان این نشست نیز از سوی فرمانده انتظامی ویژه کیش با اهدا لوح تقدیر از خبرنگاران این جزیره تجلیل شد و در حالی است که تا امروز و بر خلاف سال‌های گذشته مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در پی بی‌تفاوتی مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش برگزار نشده است.

انتهای پیام/88003/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول