اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 248 میلیون ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 248 میلیون ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 248 میلیون ریال کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از همکاری مطلوب مردم استان زنجان در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان کمیته امداد تقدیر کرد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان در چهار ماهه نخست امسال افزود: طی این مدت 8 میلیون و 949 هزار ریال کمک مردمی در قالب کفارات در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به جمع‌آوری 10 میلیون و 586 هزار ریال صدقات در خانه انفاق زنجان طی چهار ماهه نخست امسال اضافه کرد: مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب احسان ساخت مسجد در مدت مذکور 500 هزار ریال است.

وی در ادامه با اشاره به جمع‌آوری 529 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح کوثر تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال در راستای اجرای طرح رضوان نیز 245 هزار ریال کمک در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

حسنلو به جذب سه نیروی افتخاری برای همکاری با کمیته امداد استان زنجان به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان در این مرکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: همچنین مبلغ کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان طی چهار ماهه نخست امسال 248 میلیون و 380 هزار ریال است.

وی در پایان با تقدیر از همکاری مطلوب مردم استان طرح‌های مشارکتی این نهاد افزود: امیدواریم در ادامه سال نیز شاهد مشارکت مطلوب و همکاری بیش از پیش مردم استان در ارائه خدمات بهتر به مددجویان کمیته امداد باشیم.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول