اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد شهرستان کرج

ثبت‌نام 1850 حامی جدید در طرح اکرام ایتام کرج

مدیرکمیته امداد شهرستان کرج گفت: ثبت‌نام از 1850 حامی جدید در طرح اکرام ایتام کرج انجام شد.

ثبت‌نام 1850 حامی جدید در طرح اکرام ایتام کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، سیدرضا شوبیری اظهار داشت: این تعداد حامی، کفالت 1960 یتیم تحت حمایت شهرستان کرج را به عهده گرفتند.

وی تصریح کرد: بر این اساس ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کرج از خدمات این طرح و بخش‌های جانبی آن از جمله آتیه فرشتگان و باقیات الصالحات بهره‌مند می‌باشند.

این مسئول گفت: همه ساله با توجه به ویژگی‌های معنوی ماه مبارک رمضان و آمادگی مردم نیکوکار برای مشارکت در امور خیر، بیشترین جذب حامی در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و حامیان با حضور در دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های اختصاصی که در مناسبت‌های مختلف پیش‌بینی شده با رؤیت شناسنامه‌های مخصوص، یتیم مورد نظر خود را انتخاب و حمایت آنان را برعهده می‌گیرند.

مدیرکمیته امداد شهرستان کرج، خاطرنشان کرد: با حمایت حامیان تمامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد چند حامی دارند و بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان مرتفع میشود.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول