اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

تحصیل رایگان 450 دانشجوی مددجوی دشتستان

رئیس کمیته امداد دشتستان از تحصیل رایگان 450 دانشجوی مددجوی دشتستان خبر داد.

تحصیل رایگان 450 دانشجوی مددجوی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی صبح امروز در نشست با مددجویان کمیته امداد دشتستان اظهار داشت: در اسلام تاکید فراوانی بر کمک به افراد مستمند و مستضعف شده و در این مسیر باید اهتمام جدی داشته باشیم.

وی افزود: توجه به اقشار محروم و مستضعف جامعه مساله مهمی است که در مسیر خدمت باید مورد توجه قرار گیرد و محرومیت‌زدایی باید اولویت نخست مسئولان در مسیر خدمت باشد.

این مسئول بیان کرد: در 35 سال عمر پرعزت نظام جمهوری اسلامی شاهد برکات فراوانی برای رفع مشکلات محرومین جامعه و کاستن از دغدغه‌های ایشان بوده‌ایم و تاسیس کمیته امداد به دستور امام راحل یکی از این مسائل است.

عدنانی تصریح کرد: طی سه دهه فعالیت کمیته امداد شاهد دستاوردهای ارزشمندی در زمینه محرومیت‌زدایی بوده‌ایم و کیفیت‌بخشی به خدمات امدادی یکی از ابزارهای محرومیت‌زدایی بوده است.

وی یادآور شد: در تمام شهرها و روستاهای دشتستان خدمات متنوع و مطلوبی به مردم و مددجویان ارائه می‌شود و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که رضایتمندی عمومی را در پی داشته باشد.

رئیس کمیته امداد دشتستان افزود: در بخش‌های شش‌گانه دشتستان خدمات متنوعی ارائه کرده‌ایم و هم‌اکنون حدود 10 هزار خانوار از خدمات کمیته امداد دشتستان برخوردار هستند.

عدنانی بیان داشت: بیش از یک‌هزار و 200 دانش‌آموز در شهرستان دشتستان از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند و امیدوار هستیم رضایت‌مندی این عزیزان را فراهم کنیم.

وی از تحصیل رایگان 450 دانشجوی مددجوی دشتستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون بیش از 450 دانشجو در شهرها و روستاهای مختلف دشتستان از خدمات حمایتی کمیته امداد برازجان برخوردار هستند و هزینه تحصیل و ایاب و ذهاب و سایر هزینه این عزیزان را تقبل می‌کنیم و تمام هزینه‌های تحصیلی این عزیزان را تامین کرده‌ایم.

انتهای پیام/2452/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول