اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زیر نظر جواد شهره‌غلامی

آخرین اردوی آماده سازی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تشکیل شد

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم آخرین مرحله برنامه‌های آماده سازی خود برای حضور در لیگ برتر را در قم آغاز کردند.

آخرین اردوی آماده سازی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم این روزها زیر نظر جواد شهره غلامی به عنوان سرمربی و مسعود صابری به عنوان مربی در اردوی آماده سازی خود به سر می‌برد تا برای حضور پرقدرت در مرحله اول لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور آماده شود.

این اردو در شرایطی هم اکنون با انجام تمرینات منظم و برنامه ریزی شده از سوی کادر فنی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در قالب آخرین مرحله آماده سازی ایثار قم برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سالن شهید رضاییان قم در حال برگزاری است که ایثار در فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شده است.

برای همین منظور تمام بازیکنان تیم زیر نظر کادر فنی به تمرین و آماده سازی برای حضور موفق در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مشغول هستند و امید آن‌ها این است که بتوانند حتی قوی‌تر از سال قبل در لیگ برتر حضور یابند.

در اردوی پایانی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به جز مرتضی عابدی و محمد محمدنژاد که به عنوان دو بازیکن ملی پوش هم اکنون در اختیار تیم ملی بسکتبال با ویلچر رده سنی جوانان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان هستند، دیگر نفرات به تمرین مشغولند.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در حالی از این هفته در گروه‌های مقدماتی استارت می‌خورد که از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان یک دوره سمینار داوری با حضور 50 داور و 10 ناظر فنی از سراسر کشور ترتیب داده شده تا طی این برنامه‌ یک روزه، موارد مورد نظر برای قضاوت در مسابقات لیگ امسال به خصوص بحث قوانین جدید، به اطلاع داوران و ناظران برسد.

این در حالی است که تمام داوران و ناظرانی که در برگزاری لیگ امسال همکاری دارند، ملزم شده‌اند تا در این سمینار حضور یابند، زیرا با توجه به مدت زمانی که از سال 2008 تا پایان 2012 بسکتبال با ویلچر ایران از حضور در رویدادهای بین المللی محروم بوده تغییراتی در قوانین ایجاد شده و به همین خاطر مسئولان برگزاری این رقابت‌ها در نظر دارند تا با برگزاری این سمینار، آخرین تغییرات و جزئیات پیرامون قوانین را به اطلاع داوران و مربیان مرتبط با برگزاری لیگ برسانند.

امسال در مسابقات گروه نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تیم‌های داداشی کهریزک، حفاری اهواز، پیام ارتباطات اصفهان و پگاه فارس حضور دارند در حالی که در گروه دو، تیم ایثار قم، هیئت مرکزی، همیاری زنجان و شهرداری رینه آمل با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول