اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فوتسال راه ساری:

بسطامی سرمربی فوتسال راه ساری شد

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری از هدایت سعید بسطامی به عنوان سرمربی این تیم در فصل جاری خبر داد.

بسطامی سرمربی فوتسال راه ساری شد

سعید نجاریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تیم فوتسال راه ساری از باشگاه‌های قدیمی و کهنه‌کار فوتسال کشور است که سابقه چندین سال حضور در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را دارد.

وی با اشاره به سابقه درخشان سرمربی جدید تیمش افزود: بسطامی از مربیان جوان و باتجربه فوتسال کشور و استان است که با وجود وی به آینده تیم امیدوار هستم.

نجاریان با بیان اینکه تمرینات تیمش از چند روز گذشته برای حضور در لیگ آغاز شده است، اظهار داشت: اسکلت تیم فوتسال راه ساری جوان بوده و با ترکیب جوان و بومی این تیم در فصل جاری موفق خواهد بود.

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری با اشاره به حضور بازیکنان متعدد جوان و بومی در این باشگاه ابراز داشت: تاکنون مدیریت باشگاه جلوی پیشرفت هیچ بازیکنی را نگرفته و هر بازیکنی که مایل به خروج از تیم بود، رضایت‌نامه‌اش حاضر بود.

نجاریان با اشاره به خروج چند بازیکنش در فصل جاری گفت: تاکنون مدیریت باشگاه برای بازیکنان راه ساری که از دیگر باشگاه‌ها پیشنهاد داشتند، بدون دریافت هیچ مبلغی برای آنها رضایت‌نامه صادر کرد.

وی توجه به بازیکنان تیم‌های پایه و جوان را از برنامه باشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: باشگاه راه ساری همواره در طول لیگ چندین بازیکن جوان و مستعد را به فوتسال کشور معرفی کرده است.

مدیرعامل فوتسال راه ساری همچنین با بیان اینکه بازیکنان جوان تیمش در اردوهای مختلف تیم ملی دعوت می‌شوند، اذعان داشت: تجربه چند ساله‌ام در فوتسال نشان داده که هر ساله از باشگاه راه ساری پدیده‌ای به فوتسال کشور شناسایی می‌شود.

نجاریان در ادامه با اشاره به فعالیت باشگاه و مدرسه فوتسال راه ساری در استان یادآور شد: در حال حاضر در هر یک از تیم‌های لیگ فوتسال مازندران چندین بازیکن راه ساری در رده‌های مختلف حضور دارند.

انتهای پیام/86005/ت20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول