اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس اداره ورزش و جوانان مشهد خبر داد

پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن شهید چمران مشهد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد گفت: رقابت‌های فوتسال جام رمضان با شرکت 116 تیم در سالن ورزشی شهید چمران مشهد برگزار شد.

پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن شهید چمران مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هوشنگ ولی‌پور اظهار کرد: یک دوره رقابت‌های فوتسال با عنوان جام رمضان در دو رده نوجوانان و بزرگسالان از ابتدای این ماه پر برکت هر شب بعد از افطار به جز شب‌های قدر در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد در جریان بود که دیشب 21 مرداد ماه با برگزاری مسابقات فینال به پایان رسید. 

وی با اشاره به حضور 16 تیم در رده سنی نوجوانان افزود: شب گذشته تیم‌های فوتسال فجر ولیعصر و شهدای نجفی از ساعت 21 در دیدار فینال این رده سنی به مصاف هم رفتند که نتیجه چهار بر سه به سود تیم فجر ولیعصر رقم خورد و این تیم به عنوان قهرمانی رقابتهای جام رمضان دست یافت. 

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد ادامه داد: 100 تیم فوتسال رده سنی بزرگسالان نیز در رقابتهای جام رمضان شرکت کردند که دیشب با پیروزی پنج بر یک تیم شهدای نجفی بر تیم پرسپولیس در دیدار فینال، این رقابت‌ها نیز با قهرمانی تیم شهدای نجفی به پایان رسید. 

ولی‌پور با اشاره به پر شور بودن رقابت‌های فوتسال جام رمضان در سالن‌های ورزشی شهرستان مشهد عنوان کرد: علاوه بر رقابت‌های سالن چمران امسال این رقابت‌ها در سالن‌های قدس طلاب مشهد و در مجموعه ورزشی رضویه، اکبرآباد و خرمی توس به صورت روستائی نیز برگزار شد. 

انتهای پیام/ح/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول