اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

معرفی قهرمانان رقابت‌های فوتسال بزرگسالان، پیشکسوتان، جوانان و نوجوانان در بناب

رقابت‌های فوتسال بزرگسالان، پیشکسوتان، جوانان و نوجوانان بناب جام رمضان امشب قهرمانان خود را شناخت.

معرفی قهرمانان رقابت‌های فوتسال بزرگسالان، پیشکسوتان، جوانان و نوجوانان در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، تیم «بسیج دانشجویی» به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بناب در رده سنی بزرگسالان دست یافت.

در این مسابقات 31 تیم در قالب هشت گروه رقابت‌های خود را در مجتمع بزرگ ورزشی بناب برگزار کردند که بعد از انجام 60 بازی تیم‌های بسیج دانشجویی شهرستان و جهان همتا سیکلت به فینال این مسابقات راه یافتند و تیم بسیج دانشجویی در بازی فینال توانست با نتیجه 6 بر 5 بر حریف غلبه کرده و به مقام قهرمانی دست یابد و تیم جهان همتا سیکلت نیز به مقام دوم دست یافت.

در این مسابقات تیم بسیج دانشجویی با به ثمر رساندن 45 گل عنوان بهترین خط حمله را نیز از آن خود کرد و تیم دهیاری خانه برق با دریافت 64 گل بدترین خط دفاع مسابقات را تشکیل داده بود.

همچنین فرزاد امامی، بازیکن تیم جهان همتا سیکلت بناب با زدن 17 گل آقای گل رقابت‌ها شناخته شد.

اسامی بازیکنان تیم «بسیج دانشجویی» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بناب در رده سنی بزرگسالان را  علی محمدزاده، علی روشتیان، صابر عبادصمدی، تقی نوعی، میلاد دلیری، محمد ملکی، محمدرضا جلیلی، طه اسماعیل‌زاده، سعید صحرائی، مجتبی صمصامی، مربی تیم علی روشتیان و سرپرست تیم اکبر صیدی تشکیل می‌دادند.

«آژانس گل شهر» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان بناب در رده سنی پیشکسوتان

«آژانس گل شهر» به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بناب در رده سنی پیشکسوتان دست یافت.

در این مسابقات هفت تیم حضور داشتند که در دو گروه به رقابت پرداختند و بعد از انجام 13 بازی سرانجام تیم‌های «آژانس گل شهر» و «قدس» به فینال راه یافتند و در این بازی تیم آژانس گل شهر موفق شد با شکست 9 بر یک حریف به مقام قهرمانی دست یابد و تیم قدس نیز دوم شد.

در این رقابت‌ها تیم آژانس گل شهر با زدن 28 گل عنوان بهترین خط حمله مسابقات را از آن خود کرد و تیم قدس با 27 گل خورده به عنوان بدترین خط دفاعی شناخته شد.

اسامی بازیکنان تیم «آژانس گل شهر» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بناب در رده پیشکسوتان را مهرعلی اشرفی، سیامک قلعه بیگی، جعفر آقاعلیزاده، یعقوب نورانی، توفیق آبادی‌خواه، اکبر پردل، محمد جمشیدی، ایرج اکبری مقدم، یعقوب صابر، مربی تیم شمس‌الله ملکی و سرپرست تیم مهدی شکوریان تشکیل می‌دهند.

تیم«آسانسور افق فراز سیر» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان بناب در رده سنی جوانان

تیم «آسانسور افق فراز سیر» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بناب در رده سنی جوانان شد.

در این مسابقات 15 تیم در قالب چهار گروه مسابقات خود را دنبال کردند و در نهایت تیم آسانسور افق فراز سیر با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم استقلال مراغه پیروز شد و به مقام قهرمانی دست یافت و تیم استقلال مراغه نیز به مقام دوم رسید.

در این مسابقات در مجموع 166 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد و تیم استقلال مراغه با زدن 38 گل بهترین خط حمله مسابقات و رامین باقری از این تیم با 11 گل زده آقای گل رقابت‌ها شناخته شدند.

اسامی بازیکنان تیم «آسانسور افق فراز سیر» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بناب در رده سنی جوانان را حجت هادوی، علی نصیرفام، محمد قدرت‌پور، حامد فردوسی، امیر میرزایی، احسان افتخاریان، میلاد محبت، محمدرضا محمدیان، میلاد ملکی، مربی تیم جواد آقاپور کمالی و سرپرست تیم وحید ریاحی تشکیل می‌دادند.

تیم«سهند آغداش» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان بناب در رده سنی نونهالان

تیم «سهند آغداش» مقام قهرمانی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بناب در رده سنی نونهالان را از آن خود کرد.

در این مسابقات 9 تیم حضور داشتند که در دو گروه رقابت‌های خود را برگزار کردند و بعد از انجام 19 بازی سرانجام تیم‌های «سهند آغداش» و «ارمغان فشنگچی» به دیدار نهایی مسابقات راه یافتند.

در بازی فینال تیم سهند آغداش با شکست 4 بر یک حریف به مقام قهرمانی دست یافت و تیم ارمغان فشنگچی نایب قهرمان شد.

در این رقابت‌ها در مجموع 73 گل از خط دروازه‌ها گذشت و ابوالفضل احمدین از تیم دایرة المعارف با هشت گل زده آقای گل مسابقات شناخته شد.

اسامی بازیکنان تیم «سهند آغداش» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بناب در رده سنی نونهالان را محمدرضا عبادیان، امیر صفی، میثم امیرزاده ظاهرکندی، سینا تارمیغ، مسعود مسعودی‌ملکی، رضا عظیمی، امیر ثاقب‌ملکی، میثم نادری، رضا جعفری، فرحان احمدیه ملکی، مربی تیم وحید آب‌چر و سرپرست تیم تورج محمدپور تشکیل می‌دادند.

تیم«موبایل حامد» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان بناب در رده سنی نوجوانان

تیم«موبایل حامد» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بناب در رده سنی نوجوانان شناخته شد.

در این مسابقات 12 تیم در قالب سه گروه چهار تیمی مسابقات خود را برگزار کردند که بعد از انجام 23 بازی دو تیم موبایل حامد و بانک مهر ایران به دیدار نهایی راه یافتند و در فینال تیم موبایل حامد توانست نتیجه را 3 بر 2 به سود خود رقم زده و به مقام قهرمانی دست یابد و تیم بانک مهر ایران نیز به مقام دوم رسید.

در این مسابقات در مجموع 115 گل از خط دروازه‌ها گذشت و مهدی ببری از تیم بانک مهر ایران با زدن 10 گل آقای گل رقابت‌ها شناخته شد.

اسامی بازیکنان تیم «موبایل حامد» قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بناب در رده سنی نوجوانان را توحید کریم‌نژاد، علی نورمختاری، امیر مجتهدملکی، سعید برجی، حمید افتخاری، جواد نایبی، مصطفی قهری، امین فرج‌وند، توحید قنبری، رضا صولت، مربی تیم حامد عبدالرحمانی و سرپرست تیم رامین غلامی تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/60002/ذ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول