اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مصلای هشتجین خلخال احداث می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با تأمین زمین مورد نیاز برای احداث مصلای شهر هشتجین، مرکز بخش خورش‌رستم شهرستان خلخال عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می‌شود.

مصلای هشتجین خلخال احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل،‌ اکبر نیکزاد در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی بخش خورش‌رستم شهرستان خلخال اظهار داشت: تلاش می‌شود با خرید زمین مجاور ساختمان قدیمی بانک کشاورزی برای مصلای شهر هشتجین عملیات اجرایی این پروژه تا یک ماه آینده آغاز می‌شود.

وی همچنین در بازدید از پروژه مجتمع آبرسانی روستایی برندق از توابع بخش خورش‌رستم تصریح کرد: این پروژه با هدف تأمین آب آشامیدنی 13 روستای این بخش در حال احداث است.

نیکزاد خاطر نشان کرد: سعی می‌شود عملیات اجرایی آبرسانی روستای سفیدآب این مجتمع تا هفته بسیج امسال پایان یافته و مشکل آب آشامیدنی این روستای زیارتی و هدف گردشگری شهرستان خلخال که همه ساله مشتاقان بسیاری را از نقاط مختلف کشور برای زیارت بقعه متبرکه سید احمد معراجی به خود می‌طلبد، حل شود.

این مسئول اضافه کرد: پروژه سد نساز در سال‌های گذشته احداث شده و با هماهنگی انجام شده و در نظر گرفتن اعتبار مورد نیاز برای پروژه پایاب سد، طرح احداث شبکه توزیع آب این سد تا یک ماه آینده آغاز و با بهره‌برداری از آن مشکل آبرسانی به مزارع و اراضی زراعی پایاب سد برطرف می‌شود.

وی از یک قطعه باغ چهار هکتاری در روستای برندق خلخال که یک بانوی سرپرست خانوار و سه فرزند نوجوان وی آن را ایجاد کرده‌اند، بازدید کرد و یادآور شد: این‌گونه کارها باید الگوی سایر خانوارهای کم درآمد قرار بگیرد.

استاندار اردبیل همچنین از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای به افتتاح رساندن فاز اول مجتمع فرهنگی، هنری هشتجین خلخال در هفته بسیج امسال خبر داد.

انتهای پیام/62003/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول