اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد نماز جمعه کرمان:

تکمیل مصلای کرمان به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس ستاد نماز جمعه کرمان گفت: تکمیل فاز دوم مصلای کرمان با زیربنای حدود 12 هزار متر مربع به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تکمیل مصلای کرمان به 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

حجت‌الاسلام مهدی عربپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: فاز دوم مصلای کرمان با زیربنای حدود 12 هزار متر مربع در سه طبقه در حال احداث بوده و برای ساخت آن به حدود 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: از روزی که ساخت مصلای بزرگ امام علی (ع) کرمان آغاز شده تا به امروز عمدتاً با کمک‌های مؤمنان و خیران ساخته شده است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه فاز نخست مصلای امام علی (ع) کرمان با گنجانیش حدود 11 هزار جمعیت نمازگزار در وقت‌های عادی که برنامه خاصی نیست، جوابگوی نیاز نمازگزاران است، افزود: در ماه‌های رمضان و محرم و زمان‌هایی که برنامه‌های ویژه‌ای در مصلی برگزار می‌شود، این مکان گنجایش نمازگزاران را ندارد لذا ساخت فاز دوم مصلای کرمان آغاز شده است.

عربپور اظهار کرد: هم‌اکنون در این فاز در حال بتن‌ریزی ستون‌ها هستیم و این ساخت و ساز بیشتر با کمک مردم و خیران صورت گرفته است.

وی از جمع‌آوری حدود 45 میلیون تومان هدایای مردمی در کرمان خبر داد و افزود: در عید سعید فطر و چهار جمعه ماه مبارک رمضان حدود 45 میلیون تومان هدایای مردمی برای ساخت فاز دوم مصلای کرمان جمع‌آوری شده که از این میزان حدود 14 میلیون تومان آن در روز عید سعید فطر بوده است.

عربپور خاطر نشان کرد: از عید سعید فطر سال گذشته تا عید سعید فطر سال جاری حدود 131 میلیون تومان کمک‌های مردمی در نماز جمعه و 70 میلیون تومان نیز کمک‌های مردمی در برنامه‌های دیگر برای مصلای کرمان جمع‌آوری شده است.

رئیس ستاد نماز جمعه کرمان با اشاره به اینکه فاز دوم مصلای کرمان  با زیربنای حدود 12 هزار متر مربع در سه طبقه در حال احداث است، خاطر نشان کرد: دو طبقه این مصلی برای نمازگزاران ساخته می‌شود.

عربپور با اشاره به اینکه تاکنون حدود یک میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی و خیران برای ساخت فاز دوم مصلای کرمان جمع‌آوری شده است، ابراز امیدواری کرد؛ با کمک‌های خیران فاز دوم مصلای کرمان به زودی به بهره‌برداری برسد تا در ماه رمضان آینده که در فصل گرما نیز هست، نمازگزاران بتوانند به بهترین وضع از برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/2446/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول