اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

11ماه استان را با بی‌پولی مدیریت کردم / پل مصلا فاقد هر گونه مشکل است

استاندار همدان گفت: چهار آزمایش گوناگون برای بررسی سلامت پل مصلا انجام شد که در نهایت گزارش‌ها حاکی از وجود هیچگونه مشکلی در پل نبود.

11ماه استان را با بی‌پولی مدیریت کردم / پل مصلا فاقد هر گونه مشکل است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در آیین افتتاح تقاطع غیر همسطح مصلا با اشاره به این‌که این پل در مدت 245 روز به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این پروژه با همکاری دست‌اندرکاران، اعضای شورای شهر، پیمانکار و سایر مسئولان مرتبط در سرما و گرما دنبال شد و سرانجام در آستانه عید سعید فطر به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان این‌که حماسه سیاسی که نیمی از شعار سال بود در انتخابات محقق شد اما بخشی از شعار که حماسه اقتصادی را شامل می‌شود باید با همکاری همه اقشار جامعه دنبال شود، ادامه داد: همه باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند تا در پایان حسرت این‌که چرا نقشی در تحقق شعار سال نداشتیم را نخوریم.

استاندار همدان با بیان این‌که اگر ما از برخی اقدامات تعریف و تمجید می‌کنیم به منزله این‌که کارها کافی و بس است، نیست، یادآور شد: همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است و باید کارهای فاخر و ارزشمند در این شهر ادامه یابد و تشویق‌های ما حکم تشویق و ترغیب برای انجام کارهای بزرگتر است.

وی یکی از بزرگترین معضلات شهر همدان را حاشیه‌نشینی عنوان کرد و افزود: شورای شهر باید به این امر توجه کند و ما نیز برای حل این مشکل حمایت لازم را خواهیم داشت.

آزاد با اشاره به تحریم‌هایی که برای عقب راندن ما از پیشرفت اعمال شده است، اظهار داشت: امروز آنچه اتفاق می‌افتد جنگ اقتصادی به همراه جنگ فرهنگی است تا مانع همکاری مردم با نظام شوند اما برنامه‌ریزی رهبری به همراه مسئولان نظام و مقاومت مردم موجب شد با وجود گرانی مردم مشکلی نداشته باشند.

هزینه 214 میلیارد تومانی شهرداری‌ها در سطح شهرها

وی با بیان این‌که سال گذشته 32 درصد تخصیص اعتبار عمرانی داشته‌ایم، اظهار داشت: بنده از حدود 11 ماه قبل که در استان همدان کار خود را آغاز کرده‌ام، بدون پول و اعتبار استان را مدیریت کرده‌ام تا این‌که این اواخر پنج میلیارد تومان به استان اختصاص دادند که ما نیز بخشی را به آب اختصاص دادیم.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر این‌که در مواقعی باید بدون پول کارها را مدیریت کرد، یادآور شد: با وجود کمبود اعتبار، سال گذشته 150 میلیارد تومان به آزادراه ساوه ـ همدان، 100 میلیارد تومان به راه‌آهن و 150 میلیارد تومان به سد تالوار اختصاص دادیم.

وی از راه‌اندازی همه تصفیه‌خانه‌های فاضلاب به جز فامنین در هفته دولت خبر داد و گفت: با افتتاح این تصفیه‌خانه‌ها هم مشکل مردم در دفع فاضلاب حل می‌شود و هم می‌توان با پساب ناشی از تصفیه فاضلاب در امور دیگر از این آب استفاده کرد.

آزاد خاطرنشان کرد: با وجود کمبود اعتبار شهرداری‌های استان از محل درآمدهای خود حدود 214 میلیارد تومان پروژه عمرانی را در سطح شهرها اجرایی کردند.

طرح جامع ترافیکی همدان به تصویب رسیده است

وی از تصویب مطالعات طرح ترافیک همدان در شورای عالی ترافیک کشور خبر داد و گفت: با به تصویب رسیدن سامانه انبوه همدان برای رفع ترافیک، از این پس مهندسان و طراحان باید با توجه به وضعیت این شهر، مشکل ترافیکی آن را حل کنند که ردیف بودجه‌ای برای این امر اختصاص یافته است.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به مطالب یکی از نشریات همدان مبنی بر وجود ترک در پل مصلا اظهار داشت: هنگامی که بنده این مطلب را خواندم از طریق چهار آزمایش این پل را مورد ارزیابی قرار دادیم تا هر گونه مشکلی که وجود داشت را بررسی کنیم.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: آزمایش دفتر فنی استانداری، گزارش آزمایشگاه مکانیک خاک، گزارش نظام مهندسی و گزارشی که مشاور و ناظر پروژه ارائه کردند، همگی گواهی بر عدم وجود مشکل در این پل بود.

انتهای پیام/89003/م40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول