اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

امامزاده هاشم(ع) متعلق به جغرافیای مازندران است

استاندار مازندران بقعه و نسب امامزاده هاشم(ع) در محور هراز را متعلق به استان مازندران عنوان کرد.

امامزاده هاشم(ع) متعلق به جغرافیای مازندران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید علی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آمل و آغاز به کار فرمانداری ویژه این شهرستان بیان کرد: از سال 86 زمینه‌های استفاده از قوانین برای ایجاد جایگاهی مانند فرمانداری کل که در گذشته وجود داشت با نام فرمانداری ویژه مهیا شد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری ویژه باید 125 کیلومتر از مرکز استان فاصله داشته باشند، افزود: تنکابن این شرایط را داشت که در آن زودتر از شهرهای دیگر فرمانداری ویژه اجرایی شد.

طاهایی با تاکید بر اینکه فرمانداری ویژه آمل و بابل نیز در سفر چهارم هیئت دولت به مازندران تاکید شد، اظهار داشت: فرمانداری ویژه آمل زودتر از بابل ابلاغ شد و در نهایت هم منتظر ماندیم تا بابل نیز این مراحل اداری را طی کند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با اعلام اینکه دغدغه این بود که هر دو شهرستان در یک زمان اجرایی شود با اشاره به استعدادها و توانمندی‌های شهرستان آمل بیان داشت: امامزاده هاشم که در محور هراز قرار دارد پیشینه و تاریخچه مازندران است و بقعه و نسب آن متعلق به این استان است.

وی با اشاره به اینکه آمل در زمینه آغاز ورود برنج پرمحصول به کشور نیز با تولید رقم آمل یک و دو پیشتاز بود، اظهار داشت: یکی از کارهای بزرگ دولت دهم ارتقای سطح دانشگاه‌های مازندران بود که دانشگاه فناوری‌های نوین نیز سهم این شهرستان بوده است.

طاهایی با تاکید بر اینکه آمل قطب صنعت مازندران است، افزود: منطقه اقتصادی شدن آمل یکی دیگر از زمینه‌هایی است که می‌تواند در کنار فرمانداری ویژه به توسعه و عمرانی و آبادانی منطقه کمک کند.

وی با بیان اینکه سد هراز بزرگ‌ترین پروژه عمرانی استان مازندران است، یادآور شد: این پروژه در شهرستان آمل با حمایت نماینده در حال انجام است.

طاهایی با اشاره به تغییر مدیریتی در شهرستان آمل در روزهای اخیر، گفت: این تغییر در راستای هم‌افزایی و افزایش ظرفیت خدمات‌رسانی به مردم بوده است و مردم نباید برای برخی رفتارها قربانی شوند.

وی با تاکید بر اینکه با راه‌اندازی فرمانداری ویژه، فرماندار و چند رئیس شهرستانی معاون مدیرکل می‌شوند، افزود: فرمانداری ویژه برای کوتاه کردن مسیر مردم برای امور اداری راه‌اندازی شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای فرمانداری ویژه نیروی جدید و استخدام نیروی انسانی جدید در نظر گرفته نشده است، اظهار امیدواری کرد این امر به افزایش خدمات‌رسانی به مردم منجر شود.

 انتهای ‌پیام/86011/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول