اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برگزاری یادواره 12 شهید در مازندران

یادواره 12شهید روستاهای اسلام‌آباد و شهریار کنده در بخش مرکزی شهرستان میاندرود شهریور سال‌جاری برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره 12 شهید در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود،یادواره 12شهید روستاهای اسلام‌آباد و شهریار کنده در بخش مرکزی شهرستان میاندرود شهریور سال‌جاری برگزار می‌شود.

 این مراسم معنوی که همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این منطقه برگزار می‌شود گوشه‌هایی از خاطرات رزمندگان شهید از زبان خانواده شهدا و همرزمان آنان بازگو می‌شود.

برپایی نمایشگاه آثار دفاع مقدس،تکریم خانواده‌های شهدا همچنین نمایش دست نوشته‌های شهدا جزو برنامه‌های این مراسم معنوی در مازندران است.

از دیگر اهداف این یادواره معنوی مشارکت دادن جوانان و نوجوانان و تقویت حس مسئولیت آنان در برابر مدافعان خاک ایران اسلامی است که به وسیله به کارگیری این جوانان و نوجوانان در کارهای مختلف مراسم یادواره ممکن است.

بازسازی طبیعت سرزمین‌های تفتیده جنوب همانند نخل‌ها و نیزارها،سنگرهای رزمندگان همچنین ماکت‌ها و نقاشی‌هایی از ادوات جنگی نیز از کارهای فرهنگی برای ایجاد تاثیرات عمیق در بین نسل جوان امروز در مورد  جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/86021/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول