اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور مازندران خبر داد

طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف در مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران از طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف خبر داد.

طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، داوود قاسمیان با اشاره به اجرای طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقاء امنیت اخلاقی در رانندگی اظهار داشت: رانندگان متخلفی که از داروهای روان‌گردان هنگام رانندگی استفاده کنند، با معرفی به مراجع قضایی مبلغ 2 میلیون ریال جریمه شده و گواهینامه آنان نیز به مدت شش ماه ضبط می‌شود.

وی از برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در جاده‌های استان مازندران خبر داد و گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی، حرکت در حاشیه سمت راست جاده‌ها، عدم رعایت فاصله طولی، عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان خودرو و عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکب و ترک‌‌نشینان موتورسیکلت از جمله تخلفاتی است که پلیس با آن به شدت برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با انجام وظیفه ذاتی خود، در صورت مشاهده تخلفاتی از قبیل بدحجابی، سگ‌گردانی، حمل حیوانات مینیاتوری، آلودگی صوتی و مزاحمان نوامیس مردم با آنان برخورد قانونی می‌کند.

این مسئول انتظامی در پایان با هشدار به رانندگان از آنان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی در جاده‌ها از بروز حوادث مرگ بار پیشگیری کنند.

انتهای پیام/2296/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول