اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت نور:

نفرات برتر مسابقات اسکیت سرعت مازندران معرفی شدند

رئیس هیئت اسکیت شهرستان نور گفت: نفرات برتر مسابقات اسکیت سرعت مازندران که به میزبانی شهرستان نور برگزار شد معرفی شدند.

نفرات برتر مسابقات اسکیت سرعت مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی هیئت اسکیت مازندران، سارا صاحبکار بیان داشت: نفرات برتر مسابقات اسکیت سرعت مازندران که به میزبانی شهرستان نور برگزار شد معرفی شدند.

وی گفت: این دوره از مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت اسکیت شهرستان نور با حضور 112 ورزشکار از شهرهای نور، قائمشهر و بابلسر در شهرستان نور برگزار شد که در بخش پسران تیم پیست پارک جنگلی نور مقام اول را کسب کرد و تیم‌های باشگاه ایزدپناه و باشگاه نشاط بابلسر به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی اظهار داشت: در بخش دختران باشگاه نشاط بابلسر مقام اول شده و پیست پارک جنگی نور مقام دوم و باشگاه ایزدپناه در جایگاه سوم ایستاد.

صاحبکار با اعلام اینکه در رده سنی 86 تا 87 دختران ماده 100 متر و 200 متر سارینا حسین‌زاده از تیم پارک، مهسا قضایی و حسنا مرتضوی از بابلسر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، تصریح کرد: در رده سنی 84 تا 85 ماده 100 متر نیز نگین نیک‌بخش به مقام نخست رسید، فاطمه زهرا احمدپور و تینا حسین‌زاده دوم و سوم شدند.

وی یادآور شد: در 200 متر نیز تینا حسین‌زاده، فاطمه زهرا احمدپور و نگین نیک‌بخش مکان‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه در رده سنی 82 تا 83 ماده 100متر و 200 متر نیز صبا قاسم‌زاده اول شده و نیایش شریفی و فاطمه زهرا علی‌نژاد رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند، اذعان داشت: در رده سنی 80 تا 81 ماده 200 متر مهرآسا اسفندیاری، رکسانا اشراقی و مریم ایزدپناه اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان نور با اشاره به اینکه در 500 متر نیز مهرآسا اسفندیاری، رکسانا اشراقی و هستی قاسمی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، گفت: در رده سنی 78 تا 79 ماده 300 متر نیز فرزانه تیرگریان، فاطمه خانجانیان و معصومه ایزدپناه جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی گفت: در 500 متر فرزانه تیرگریان قهرمان شده، شکیبا شعبانی دوم و فاطمه خانجانیان سوم شد.

وی با اعلام اسامی قهرمانان زیر چهار سال پسران از مهدی حسین‌زاده، ساینا بالی و غزال حبیبی به عنوان رتبه‌های اول تا سوم یاد کرد.

صاحبکار تصریح کرد: در رده سنی 86 تا 87 ماده 100 متر و 200 متر پسران محمدرضا کاظمی، امیرعلی صادق‌پور و باربد حسنلو رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کرده و در رده سنی 84 تا 85 ماده 100 متر ماهان محسنی، ایلیا فرخی و معین جرسی جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

این مسئول با ابراز اینکه در ماده 200 متر ماهان محسنی اول شد، ایلیا فرخی به مقام نائب قهرمانی رسیده و آرمین قدم‌پور سوم شد، عنوان کرد: در رده سنی 82 تا 83 ماده  100 متر نیز شاهرخ اسلامی‌نیا، پارسا حسین‌زاده و سید محمد حسینی رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

صاحبکار اذعان داشت: در رده سنی 82 تا 83 ماده 200 متر نیز شاهرخ اسلامی‌نیا قهرمان شد، پارسا حسین‌زاده و امیرعلی مظفری به ترتیب دوم و سوم شدند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در رده سنی 80 تا 81 ماده 200 متر و 500 متر به ترتیب علیرضا کاظمی، شاهین اسلامی‌نیا و محمد ذکوی رده‌های اول تا سوم را کسب کردند، گفت: در رده سنی 78 تا 79 در 300 متر نیز  امیرحسین رضایی، فرشاد شریفی و مهدی میرزایی رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان نور در مورد ماده 500 متر نیز از امیرحسین رضایی، فرشاد شریفی و مرتضی آهنگریان به ترتیب رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

به گفته صاحبکار، در رده سنی 76 تا 77 در 300 و 500 متر پویان ولی‌زاده، امیرارسلان شریعتی و احمد قضایی و در رده سنی 74 تا 75 ماده 300 متر و 500 متر نیز پویا شاهدایی، امیرحسین کرد و مهدی میرزایی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

این مسئول با اعلام اینکه در رده سنی 73 به پایین 300 و یک هزار متر بهروز اولادزاده رتبه اول را کسب کرد و محسن اسماعیلی دوم شد، عنوان کرد: فرشاد شریفی و شاهین اسلامی‌نیا دو ورزشکار نوری حاضر در لیگ کشور هم در این مراسم تقدیر شدند.

انتهای پیام/86012/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول