اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

برگزاری شورای برنامه‌ریزی مازندران در شهرستان کلاردشت

استاندار مازندران از برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در شهرستان تازه تاسیس کلاردشت در آینده نزدیک خبر داد.

برگزاری شورای برنامه‌ریزی مازندران در شهرستان کلاردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کلاردشت، سیدعلی‌اکبر طاهایی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح فرمانداری شهرستان کلاردشت با بیان اینکه کلاردشت قطب اکوتوریسم کشور است، گفت: مردم سراسر کشور به نوعی با کلاردشت آشنایی دارند، چرا که این نقطه از شمال کشور به دلیل جاذبه‌های توریستی و گردشگری از جایگاه ویژه‌ای در کشور و جهان برخوردار است.

وی افزود: هنگامی که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس در تریبون نماز جمعه تهران ظرفیت‌های کلاردشت را به مردم معرفی کرده و به دلیل طبیعت بکر و منحصر به فرد از آن به عنوان سوئیس ایران یاد کردند جایگاه و اهمیت کلاردشت بیش از پیش برای مردم نمایان شد.

وی با اشاره به ابلاغ نامه شهرستان شدن کلاردشت در ساعات پایانی دولت دهم گفت: ابلاغ شهرستان شدن در پایان دوره یک دولت وافتتاح آن در دولت جدید از نادرترین افتتاحیه‌هایی است که شاهدش هستیم که در تاریخ تقسیمات کشوری بی‌سابقه بوده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه کلاردشت میزبان جهان اسلام است، گفت: در این تصمیم‌گیری به گونه‌ای نیز عمل شد که به مرزن‌آباد آسیبی وارد نشود، در همین رابطه نیز باید از مرزن‌آبادی‌های عزیز تشکر کنم که به محض ابلاغ مصوبه شهرستان شدن کلاردشت نخستین تبریک را توسط امام جمعه و دیگر مسئولان بخش و شهر به کلاردشتی‌ها گفتند.

طاهایی با اشاره به مشارکت 93 درصدی مازندرانی‌ها در انتخابات 24 خرداد گفت: رای اعتماد به کابینه دکتر روحانی آن هم با آرای بسیار بالا و خیره کننده نشان داد که مسولان و نمایندگان به دغدغه رهبر بزرگوار پایبند بوده و در سایه ولایت فقیه و با هدف ایرانی سربلند اعضای کابینه را برگزیدند و برگی زرین را در دفتر تاریخ ایران عزیز رقم زدند.

وی در پایان اظهارداشت: در صددیم تا به‌زودی جلسه شورای برنامه‌ریزی استان را در شهرستان کلاردشت برگزار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز در مراسم افتتاح فرمانداری شهرستان تازه تاسیس کلاردشت گفت: زمان استانداری طاهایی یکی از درخشان‌ترین و پرافتخارترین رویکردهای دوران خدمت در حوزه تقسیمات کشوری برای استان مازندران بوده که در طول تاریخ انقلاب اسلامی بی‌نظیر بوده است.

هادی ابراهیمی افزود: استاندار مازندران با نفوذ کلام و دیپلماسی قوی در وزارت کشور و دولت توانست در مدت خدمت خود بر مسند استانداری یادگار درخشانی در این حوزه از خود برجای بگذارد که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به استقرار سه فرمانداری ویژه در سه نقطه مهم و اساسی استان مازندران اظهار داشت: استقرار فرمانداری ویژه در تنکابن به عنوان معاونت استاندار در غرب استان به همراه فرمانداری‌های ویژه بابل و آمل، ایجاد 12 بخش جدید در نقاط مختلف استان و ارتقاء پنج بخش به شهرستان شامل عباس‌آباد، سیمرغ، سوادکوه شمالی، میاندرود و کلاردشت از جمله خدمات ارزنده استانداری مازندران طی چندسال گذشته بوده است.

ابراهیمی با تقدیر از نماینده مردم، امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان کلاردشت گفت: دیدگاه مسئولان برای تحقق مطالبات مردم از گلوگاه تا رامسر یکسان بوده و در این راه نیز از هیچ کوششی دریغ نداشته‌ایم.

انتهای پیام/2296/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول