اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

رشد 8 درصدی مصرف بنزین در بیرجند

رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: تا پایان تیرماه امسال مصرف بنزین در بیرجند 8 درصد رشد داشته است.

رشد 8 درصدی مصرف بنزین در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا عابدانی بعدازظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیرجند با اشاره به اجرای طرح منطقه‌ای کارت هوشمند اظهار داشت: از اوایل اردیبهشت‌ماه تا اواخر شهریورماه سال گذشته طرح منطقه‌ای در جایگاه‌های سوخت شهرستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح بعد از اجرا در اواخر شهریورماه همان سال گذشته کنسل شد، ادامه داد: اما با اجرای این طرح در همان مدت شاهد افزایش چشمگیری در جایگاه‌ها بودیم.

رشد 20 درصدی مصرف سوخت در بخش حمل و نقل

رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی از عدم اجرای طرح سراسری به سبب مشکلات موجود در جایگاه‌های سوخت خبر داد و اذعان داشت: شرکت نفت خراسان‌جنوبی شرایط خاصی در جایگاه‌های سوخت‌گیری گذاشته است.

عابدانی با بیان اینکه مصرف سوخت در بخش حمل‌ و نقل 20 درصد رشد داشته است، افزود: در مصرف‌کننده‌های عمده شاهد کاهش مصرف سوخت هستیم.

وی با اشاره به تعداد فرآورده‌های توزیعی تا پایان تیر‌ماه سال جاری متذکر شد: در مصرف بنزین هشت درصد رشد مصرف را در شهرستان داشته‌ایم.

وجود 145 مصرف‌کننده عمده سوخت در بیرجند

رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی از ایجاد 18 جایگاه سوخت جدید در بیرجند خبر داد و افزود: در بخش نفت و گاز شاهد کاهش 9 درصدی هستیم.

عابدانی با بیان اینکه شبکه گازرسانی در بیرجند افزایش یافته است، اضافه کرد: در بخش حمل و نقل این شهرستان شاهد رشد شش درصدی در بخش نفت و گاز هستیم.

وی مصرف‌کنندگان عمده نفت و گاز را در بخش کشاورزی دانست و اذعان داشت: تعداد 145 مصرف‌کننده عمده در این بخش وجود دارد.

انتهای پیام/69021/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول