اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران خبر داد

راه‌اندازی دستگاه صحت‌سنج سیار در پایانه نفتی خارک

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: نخستین دستگاه صحت سنج سیار (Tank prover) ساخت داخل در پایانه نفتی خارگ فعال و راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی دستگاه صحت‌سنج سیار در پایانه نفتی خارک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به همراه تعدادی از مدیران و روسای این شرکت از مراحل تست دستگاه صحت‌سنج سیار بازدید کرد.

سید پیروز موسوی با اعلام اینکه، این پروژه برای نخستین‌بار در کشور و در سطح کشورهای منطقه خلیج فارس با طراحی کاملاً داخلی بومی‌سازی شده است، ادامه داد: ساخت این دستگاه در داخل کشور، حدود 200 هزار یورو صرفه‌جویی ارزی برای کشور در پی دارد.

وی تصریح کرد: این دستگاه یکی از سامانه‌های بسیار مهم برای  صادرات نفت خام و مواد نفتی در پایانه‌های نفتی کشور جهت اندازه‌گیری و تعیین میزان دقیق نفت صادراتی است،

موسوی با بیان اینکه این صحت‌سنج سیار به‌طور کامل خودکار است و به ‌صورت سیار روی پایانه‌های نفتی مختلف جابه‌جا می‌شود، بیان داشت: این دستگاه در واقع یک سامانه دقیق کالیبراسیون است و با حمایت اداره‌کل نظارت بر صادرات نفت خام و اداره پژوهش و توسعه شرکت پایانه‌های نفتی ایران و پیمانکاران داخلی طراحی و ساخته شده ‌است.

مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اذعان داشت: دستگاه صحت‌سنج‌ سیار پس از کالیبره شدن و دریافت گواهینامه مطابق با استانداردهای جهانی برای استفاده در مخازن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/66006/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول