اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اصفهان خبر داد

راه‌اندازی طرح 5s در اداره کل پست اصفهان

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: اجرایی کردن طرح 5s در اداره کل پست اصفهان کلید خورده است.

راه‌اندازی طرح 5s در اداره کل پست اصفهان

سید سعید رجالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت آراستگی محیط کار اظهار کرد: طرح 5s را به منظور آراستگی محیط کار آغاز کردیم و امیدواریم به هدف مورد نظر دست یابیم.

وی گفت: طرح 5s طرحی است که به آراستگی و نظم ادارات کمک می‎کند.

وی ادامه داد: برای انجام این طرح مشاورانی انتخاب شده و مشاوران در حال اجرایی کردن این طرح هستند و جلسات آموزشی نیز در همین زمینه برگزار گردیده است.

مدیرکل پست استان اصفهان بیان کرد: این طرح در حال حاضر در ناحیه پستی نشاط و اداره کل پست اصفهان در حال اجرا شدن است و قصد داریم نواحی پستی دیگر را نیز در روند اجرای این طرح قرار دهیم.

وی ادامه داد: اصفهان بعد از تهران دومین شهری است که طرح 5s را اجرا می‎کند و امیدواریم این طرح در تمامی کشور اجرایی شود تا شاهد بهبود بهره‌وری نیز باشیم.

رجالی تصریح کرد: این طرح مخفف فرهنگ سازی، پاکیزه سازی، سازمان دهی، نظم و ترتیب است که امیدواریم با اجرای کامل این طرح به تمامی این شاخص‎ها دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به دیدارهایی که با فرمانداران شهرستان‎های استان انجام می‎گیرد اظهار کرد: در راستای انجام ماموریت‎های پست و آشنایی مسئولان با این فعالیت‎ها و ارائه گزارشات هر از چند گاهی دیداری با یکی از فرمانداران یا مسئولان شهرستان‎ها داریم تا بتوانیم زمینه فعالیت پست در شهرستان‎ها را گسترش دهیم.

مدیرکل پست استان اصفهان برای نمونه به دیدار با فرماندار فلاروجان اشاره کرد و ادامه داد: فلاورجان شهرستان بسیار با ظرفیتی است، اما متاسفانه فعالیت‎های پستی در این شهرستان مظلوم بود که در دیداری که با فرماندار این شهر داشتیم زمینه‎های گسترش فعالیت‎های پستی در این شهرستان را بررسی کردیم.

انتهای پیام/63015/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول