اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

نوبخت گزینه پیشنهادی سه استان شمالی برای پست معاونت راهبردی است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: نمایندگان گیلان، مازندران و گلستان به اتفاق نظر رسیدند که محمدباقر نوبخت به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معرفی شود.

نوبخت گزینه پیشنهادی سه استان شمالی برای پست معاونت راهبردی است

ناصر عاشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن با بیان اینکه رئیس جمهور در انتخاب وزرا اختیار دارد، اظهار کرد: معرفی وزرا کار سنگینی است که یک رئیس جمهور در نخستین اقدام رسمی خود انجام می‌دهد و نباید انتخاب وزرا بر اساس میل و خواسته‌های نمایندگان باشد.  

وی تصریح کرد: انتخاب 18 وزیر معرفی شده دولت تدبیر و امید با کارشناسی بوده و کسانی هستند که تجربه مدیریتی دارند و پیشینه آنها بررسی شده است.

این نماینده، شرایط سنی، توان کم جسمی و عدم حضور نیروهای جوان را تنها ضعف کابینه دولت تدبیر و امید دانست. 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، نگاه بیشتر نمایندگان به وزرای پیشنهادی را مثبت اعلام کرد و گفت: نمایندگان نسبت به وزرای معرفی شده نگاهی مثبت دارند و تنها در عملکرد و صلاحیت سه وزیر حرف و بحث دارند که در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها موارد مذکور مورد بررسی نمایندگان قرار می‌گیرد.

عاشوری افزود: نمایندگان در کمیسیون‌ها و جلسات خصوصی با وزرا به گفت‌وگو و بررسی سابقه و برنامه‌های ارائه شده آنها می‌پردازند و سابقه آنها کاملاً مطالعه و بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر وزرا از مجلس رأی اعتماد می‌گیرند، افزود: در هفته جاری نمایندگان برای برطرف شدن ذهنیت چند وزیر به نتیجه نهایی می‌رسند و از این وزرا دعوت می‌شود که به کمیسیون‌ها و فراکسیون آمده و شفاف‌سازی کنند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به انتخاب نشدن وزیری از گیلان در کابینه دولت جدید، افزود: دولت یازدهم در انتخاب وزرا به استان گیلان توجه نداشته و نمایندگان این استان از رئیس جمهور این گلایه را دارند که در این انتخاب گیلان را نادیده گرفته است.

عاشوری تأکید کرد: محمدباقر نوبخت به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور است.

وی در پایان متذکر شد: نمایندگان گیلان، مازندران و گلستان در جلسه‌ای که باهم داشتند به اتفاق نظر رسیدند که محمدباقر نوبخت به عنوان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور معرفی شود.

انتهای پیام/84002/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول