اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 26 مرداد سالروز ورود آزادگان انجام شد

راه‌اندازی سامانه کارت الکترونیکی اتوبوس شهری در اردبیل / زمین فوتبال محله افتتاح شد

همزمان با 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و به همت شهرداری اردبیل سامانه الکترونیکی اتوبوسرانی اردبیل به همراه پروژه زمین فوتبال محله در این شهر راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی سامانه کارت الکترونیکی اتوبوس شهری در اردبیل / زمین فوتبال محله افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آیینی که ظهر امروز در اردبیل برگزار شد، در کنار افتتاح این دو پروژه دو مجموعه سرمایه‌گذاری نیز در اردبیل کلنگ‌زنی شد که شامل مجتمع تیراژه عظیم‌ترین مجتمع تجاری و تفریحی اردبیل و مجتمع تجاری – مسکونی استاد شهریار اردبیل می‌باشیم.

در این مراسم همچنین شاهد افتتاح اتوبوس‌شویی و راه‌اندازی جایگاه سوخت گازوئیل ترمینال مسافر‌بری اردبیل بودیم که با حضور نماینده مردم اردبیل در مجلس، اعضای شورای سوم و چهارم، سرمایه‌‌گذاران و عموم مردم به انجام رسید.

در این مراسم مدیرعامل شرکت توسعه و عمران اردبیل با عنوان سرمایه‌گذار پروژه مجتمع تجاری – مسکونی استاد شهریار اردبیل در سخنانی اظهار داشت: شرکت توسعه و عمران اردبیل با عنوان سبلان سبز از سال 75 فعالیتش را آغاز کرده و با عضویت 30 هزار سهامدار از اقشار مختلف مردم امروز فعالیتش را در حوزه‌های مختلف ادامه می‌دهد.

اسد‌الله موسوی گفت: این شرکت بیشترین منافع را نصیب سهامداران خود و همچنین شهرداری اردبیل کرده است به طوری که از سال 83 تاکنون سبلان سبز 10 تا 15 میلیارد تومان از محل عوارض و پروانه به شهرداری کمک کرده به طوری که هیچ شرکتی به اندازه ما با شهرداری مراوده مالی نداشته است.

وی یادآور شد: از محل پروژه‌ای که در حال احداث است 25 میلیارد تومان برای شهرداری کسب در‌آمد خواهد شد و در کنار آن شهرداری از محل احداث مجموعه بازارچه ابزار نیز منافع خوبی را به دست خواهد آورد.

مدیرعامل شرکت توسعه و عمران اردبیل با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری سبلان سبز در این سال‌ها توانسته است سرمایه خود را از 24 میلیارد تومان به 96 میلیارد تومان افزایش دهد، بیان داشت: ما در این سال‌های اخیر توانسته‌ایم یک هزار واحد تجاری – مسکونی احداث کرده و تحویل متقاضیان دهیم و بیش از 200 هزار متر‌مربع بنا را احداث و تحویل متقاضیان کردیم.

موسوی افزود: اکثر واحدهای مسکونی به شرط اجاره در شهرک کارشناسان ساخت این شرکت بوده و ما با همراهی و درایت شورای شهر و شهرداری در ساخت پروژه استاد شهریار نیز شهرداری را همراهی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: این شرکت به عنوان سهامی عام متعلق به عموم شهروندان اردبیلی است و وظیفه ما کمک به توسعه و عمران شهری است و در تلاش هستیم تا در حوزه سرمایه‌گذاری‌ها ورود پیدا کرده و منافع بیشتری را نصیب شهرداری و شهر و دیارمان کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود گفت: پروژه استاد شهریار در زمینی به مساحت 25 هزار متر‌مربع در محل اتوبوسرانی در حال احداث است که شامل 16بلوک مسکونی در 10 طبقه و 600 واحد پارکینگ شامل 560 واحد مسکونی، 96 واحد خدماتی، 30 واحد ساختمان پزشکان و مجموعه آموزشی – ورزشی است که تا سه سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/62004/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول