اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز انجام شد

افتتاح 4 پروژه در بردسیر توسط استاندار کرمان

استاندار کرمان، چهار پروژه در حوزه‌های مختلف شهرستان بردسیر را افتتاح کرد.

افتتاح 4 پروژه در بردسیر توسط استاندار کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پروژه آبرسانی به روستای بیدخوان، یک واحد مرغداری و دو پروژه آبیاری تحت فشار در شهرستان بردسیر ظهر امروز با حضور استاندار کرمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پروژه آبرسانی به روستای بیدخوان شهرستان بردسیر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال با حضور استاندار کرمان به بهره‌برداری رسید.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی بردسیر گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، پنج روستا با بیش از 400 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند و افق طرح تا 800 خانوار روستایی را پوشش می‌دهد.

سیدعلی نبوی از روند اجرایی تصفیه‌خانه آب شرب بردسیر بازدید کرد که محمد طاهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: این تصفیه‌خانه با مشارکت بخش خصوصی و با سرمایه‌گذاری اولیه به مبلغ 30 میلیارد ریال و با ظرفیت تصفیه 9 هزار متر مکعب آب در روز در حال اجراست که در مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

اسماعیل نجار، استاندار کرمان دو پروژه آبیاری تحت فشار و یک واحد مرغداری را در بردسیر افتتاح کرد و همچنین از گاوداری در حال ساخت رشید فرخی با ظرفیت 400 رأس گاو شیری و گوشتی با سرمایه‌گذاری بیش از هفت میلیارد ریال بازدید به عمل آورد.

احمدی، فرماندار بردسیر به خبرنگار فارس گفت: استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان بردسیر بازدید و در دیدار با اهالی این مناطق دستور پیگیری و رسیدگی به مشکلات سیل‌زدگان را صادر کرد.

انتهای پیام/80027/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول