اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

دیدار با خانواده‌ شهدا وظیفه اساسی کارگزاران نظام است

استاندار آذربایجان غربی گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا یکی از وظایف مهم و اساسی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دیدار با خانواده‌ شهدا وظیفه اساسی کارگزاران نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی  وحید جلال‌زاده صبح امروز با خانواده شهیدان محمدرضا رضازاده و بهادر محرمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

جلال‌زاده در این دیدار با اشاره به این که خانواده‌های شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه همسران شهید دین خود را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی ادا کردند، اظهار داشت: ما مدیون خانواده‌های معزز شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم راه والای شهیدان را ادامه دهیم.

جلال‌زاده افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا یکی از وظایف مهم و اساسی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حل مسائل و مشکلات این عزیزان از اولویت‌های کاری مسئولین است.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری آذربایجان غربی استاندار را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/61001/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول