اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فولادگر در گفت‌وگو با فارس:

طرح برخی مطالب درباره مشارکت نمایندگان در انتخاب وزرا منصفانه نیست

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح برخی مطالب در برخی از محافل و سایت‌های اینترنتی در مورد اینکه نمایندگان اصفهان در جلسات انتخاب وزرا در مجلس شورای اسلامی مشارکت فعالی نداشته و سکوت کرده بودند منصفانه نیست.

طرح برخی مطالب درباره مشارکت نمایندگان در انتخاب وزرا منصفانه نیست

حمیدرضا فولادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به قوانین مجلس در خصوص ارائه فرصت موافقت و یا مخالف با وزرای پیشنهادی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: همه مردم مطلع هستند که برای هر یک از وزرا تعداد محدودی از نمایندگان در مخالف و یا موافقت با تصدی این مسئولیت از سوی ایشان، امکان ایراد سخنرانی در صحن علنی مجلس را دارند و انتخاب نمایندگان موافق و مخالف به صورت قرعه کشی انجام می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شخص بنده و سایر نمایندگان استان و شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی، برای موافقت و مخالف تعداد زیادی از وزرا ثبت‌نام کردیم و در نهایت در قرعه کشی امکان ارائه  سخنرانی فراهم نشد.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان اصفهان در طول مدت جلسات بررسی صلاحیت وزرا حضور فعال، پرشور و تأثیرگذاری در جلسات کمیسیون‌ها داشتند افزود: برخی از دوستان به نمایندگان اصفهان انتقاد داشتند که با توجه به بروز مشکل کم آبی و معضلات کشاورزان شرق اصفهان، چرا نمایندگان اصفهان در این باره صحبت نکردند، این در حالی است که مقرر شد صحبت‌های لازم در این رابطه از سوی نماینده ارومیه، آقای قاضی‌پور مطرح شود و ایشان هم طی مشورت‌ها و جلساتی که با نمایندگان اصفهان داشتند این موضوع را مطرح کردند.

این مسئول در ادامه گفت: جلسات خوبی در کمیسیون‌ها با وزیر نیرو، آقای چیت چیان داشتیم که ایشان هم قول‌های مساعدی در رابطه با حل مشکل اصفهان دادند.

فولادگر با تاکید بر اینکه مقرر شده بود برای مخالفت وزیر اقتصاد در صحن علنی مجلس از سوی نمایندگان اصفهان صحبت شود افزود: با توجه به رای قاطع نمایندگان به وزیر اقتصاد و اینکه ایشان مورد تایید مجلس شورای اسلامی بودند از همین رو در این رابطه مخالفتی صورت نگرفت و وقت سخنرانی به آقای توکلی داده شد تا ایشان در این رابطه بحث‌های ما را نیز مطرح کنند.

وی با تاکید بر اینکه حداقل با هشت تن از وزرا در مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، کمیسیون صنایع و کمیسیون تولید ملی جلساتی از سوی نمایندگان اصفهان برگزار شد اذعان داشت: نمایندگان مردم اصفهان به تعهدات و وظایف خود در خصوص مد نظر قرار دادن دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مردم اصفهان پای بندند و ضرورت دارد برخی رسانه‌ها  نقل برخی موضوعات خلاف واقع پرهیز کنند.

انتهای پیام/2301/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول