اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی پیام صنعت آمل پس از شکست سنگین برابر شهدای ساری:

تیم شهدای ساری تیم منسجم و بسیار خوبی بود

سرمربی پیام آمل با اشاره به اینکه تیم شهدای ساری تیم منسجم و بسیار خوبی است، گفت: با آمدن بازیکنان جدید تیم خوبی راهی مسابقات می‌شود.

تیم شهدای ساری تیم منسجم و بسیار خوبی بود

 بهروز ولی پور پس از شکست سنگین چهار بر یک  پیام صنعت آمل برابر شهدای ساری به در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری گفت: پس از اینکه باشگاه پیام صنعت آمل با گزینه‌های دیگر به توافق نرسید با من صحبت‌هایی را انجام دادند و 10 روزی است که در خدمت این تیم  هستم در این مدت کوتاه، در  چند جلسه‌ای کارهای تاکتیکی را تمرین کردیم تا تک‌تک بازیکنان را هم از لحاظ بازی هم از لحاظ بدنی بسنجم.

 سرمربی پیام صنعت آمل درباره بازی دوستانه تیمش و شکست سنگین این تیم اظهار داشت: امروز با تیم منسجم و هماهنگ شهدای ساری بازی کردیم که تیم بسیار خوبی بود و چون هنوز تیم ما در آن شرایط آرمانی نیست و کارهای‌مان را شروع نکرده‌ایم به همین دلیل خیلی نقص داریم و این تیم کار بسیار می خواهد و مقداری زمان می خواهد که با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم بتوانیم این تیم را به اوج آمادگی برسانیم و آبروی مازندران را در لیگ دو کشور حفظ کنیم.

 ولی‌پور درباره جذب بازیکنان جدید افزود: نیاز به چند بازیکن خوب در پست‌های مختلف داریم و با بازیکنانی که قرار است به تیم ما اضافه شوند وضعیت‌مان خیلی بهتر از قبل می‌شود.

وی در پایان درباره صعود یا عدم صعود تیمش افزود: لیگ دسته دوم لیگ سختی است و همه تیم‌ها می‌آیند تا صعود کنند و با توجه به سقوط تیم‌های خوب از دسته‌های بالاتر به لیگ های پایین‌تر سطح لیگ دو به مراتب بالا رفته و این کار را برای همه تیم‌ها مشکل می‌کند.

انتهای پیام/86018/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول