اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید استان اصفهان:

ترویج فرهنگ شهادت تنها درخواست خانواده شهدا است

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنها درخواست خانواده شهدا و ایثارگران است.

ترویج فرهنگ شهادت تنها درخواست خانواده شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، ابراهیم یزدی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع عباس زارع و معارفه حجت‌الاسلام حسن علی انتصاریان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان اظهار داشت: اگر همه مسئولان در رابطه با شهدا و ایثارگران احساس تکلیف و مسئولیت کنند بنیاد شهید درانجام فعالیت‌های خود هیچ دغدغه‌ای ندارد.

وی خدمت به جامعه ایثارگر و خانواده شهدا را یکی از مهمترین وظایف بنیاد شهد اعلام کرد و گفت: احساس رضایت‌مندی خانواده شهدا و ایثارگران از بنیاد شهید و امور ایثارگران، افتخار ما برای ادامه ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر است.

به گفته وی، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در بسیاری از بخش‌های فرهنگی و خدماتی و همچنین جلب مشارکت‌های جامعه ایثارگری در کشور موفق به کسب رتبه برتر شده است. 

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، تأکید کرد: امروز برای حفاظت از آرمان‌ها و دستاوردهای شهدا و ایثارگران خود و در قبال هر قطره خونی که آنان در راه پاسداری از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی هدیه کردند مسئول هستیم.

یزدی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تنها درخواست خانواده شهدا و ایثارگران خواند و گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی در برابر تنها درخواست خانواده شهدا و ایثارگران مسئول هستند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: عزت، سربلندی، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون شهدایی است که جان خود را که در طبق اخلاص گذاشتند تا از میهن اسلامی و اسلام دفاع کنند.

یزدی متذکر شد: انتظار می‌رود با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های شهرستان، فرهنگ ایثار و شهادت در تمامی نقاط شهرستان بروز و ظهور داشته باشد.

سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان نیز در این مراسم ابراز داشت: بعد از هر تغییر و تحولی در مسئولیت‌ها، انتظار تغییر و تحول در همه امور امری طبیعی است که برای تحقق آن نیاز به کمک و همکاری کارکنان مجموعه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علی انتصاریان از اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران به عنوان یکی از دغدغه‌های بنیاد شهید نام برد و افزود: انتظار می‌رود با کمک همه دستگاه‌های شهرستان این مشکل نیز برطرف شود.

در پایان مراسم معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ضمن تقدیر و تجلیل از عباس زارع سرپرست قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علی انتصاریان را به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان معرفی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علی انتصاریان پیش از این به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دلیجان فعالیت داشته است.

انتهای پیام/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول