اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

اعتماد به عوامل فتنه خیانت به شهداست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر ما به فتنه و عوامل آن اعتماد کنیم، در واقع خون شهدا را زیر پا گذاشته و به آنها خیانت کرده‌ایم.

اعتماد به عوامل فتنه خیانت به شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی در چهارمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در رابطه با شهدا بیان داشت: شهدا زنده هستند و اگر کسی آنها را مرده معرفی کند، معصیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه روح شهدا بر خلاف جسم آنان باقی ماندنی است تصریح کرد: روح شهدا وارد بهشت می‌شود اما طبقه آنان، مخصوص افرادی است که روزیشان را مستقیم از نزد پروردگار جهانیان دریافت خواهند کرد.

آقاتهرانی کار برای خدا را از ملزومات بهره بردن از بهشت برشمرد و گفت: اگر انجام اُمورات دنیوی برای رضای خدا را در خودمان نمی‌بینیم، هرگز به بهشت شهدا نخواهیم رسید.

وی با بیان سخنانی از امام خمینی در ارتباط با میزان ایمان و تقوای آسیه همسر فرعون ابراز داشت: این بانو با تمام موقعیت‌هایی که برای گناه او فراهم بود از گناه دوری کرد و از برترین زنان اسلام شد و هنگام اعدامش توسط فرعون، از خداوند بهشتی را که نزد خودش به اهل آن روزی می‌دهد خواستار شد.

آقاتهرانی ادامه داد: انجام تمام امور برای خدا، راه ندادن به غیر از خدا در زندگی و سرپیچی از هوای نفس از مواردی است که به ما کمک می‌کند بهشتمان را در نزد خداوند بنا کنیم.

نماینده مردم تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع تاسف بار فتنه 88 بیان داشت: امروزه به لطف خون شهدا محکوم کردن فتنه و ساکتین فتنه در مجلس احیا شده است.

وی با اشاره به 1685 مورد استفاده از کلمه فتنه و موضع گیری بی‌بی سی خاطرنشان کرد: هر چند سخنان رهبری در رابطه با فتنه به صورت مستقیم و غیر مستقیم بسیار بود اما باز هم افرادی استفاده از کلمه فتنه را اشتباه می‌دانستند و کاملا منکر آن می‌شدند.

مرتضی آقاتهرانی با بیان دینی که شهدا بر تمام ملت ایران دارند اظهار داشت: اگر ما به فتنه و عوامل آن اعتماد کنیم شهدا جلوی ما را خواهند گرفت و ما همواره با عوامل فتنه برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/2258/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول