اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سوادکوه در مجلس خبر داد

انتقال سهام 17 هزار میلیارد تومانی صنعت فولاد به صندوق بازنشستگی

نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از انتقال سهام 17 هزار میلیارد تومانی صنعت فولاد به صندوق بازنشستگی وزارت رفاه خبر داد.

انتقال سهام 17 هزار میلیارد تومانی صنعت فولاد به صندوق بازنشستگی

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به پیگیری وضعیت بازنشستگان صنعت فولاد کشور گفت: در زمان تایید صلاحیت وزیران دولت یازدهم و حساسیت و حجم آن، موضوع صنعت فولاد و بازنشستگان این صنعت به عنوان نخستین موضوعی بود که با رئیس جمهور گفت‌وگو کردم.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور هم نگران وضعیت بازنشستگان صنعت فولاد شده است، افزود: رئیس جمهور با انتخاب وزیران اقتصاد و صنعت، معدن تجارت و وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بررسی عمیق‌تر موضوع بازنشستگان صنعت فولاد کشور می‌پردازد.

وی با انتقاد از بیان برخی سخنان در مورد زیاد بودن افزایش حقوق کارگران صنعت فولاد، خاطر نشان کرد: حقوق دریافتی کارگرانی که سال‌ها در صنعت فولاد زحمت کشیدند کم است و پیگیری‌های لازم برای بررسی وضعیت کارگران انجام شده است و پیگیر وضعیت کارگران بازنشسته صنعت فولاد کشور هستیم.

علیپور با اشاره به انتقال سهام 17 هزار میلیارد تومانی به صندوق بازنشستگی وزارت رفاه، یادآوری کرد: 12 هزار میلیارد تومان به صندوق واریز شد و ما پیگیر حل کامل مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد کشور هستیم.

این نماینده مجلس با اشاره به عقب‌ماندگی یک ماهه حقوق بازنشستگان صنعت فولاد، افزود: حل مشکلات مربوط به کارگران صنعت فولاد و شرکت البرز مرکزی از اولویت‌های اصلی در مجلس شورای اسلامی است.

انتها ی پیام/86015/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول