اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

رئیس جمهور منتخب به وعده‌های خود عمل کند

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه نمایندگان مجلس در 24 مرداد ماه جاری به وظیفه خود عمل کردند و کابینه دولت مشخص شده است، گفت: اکنون وقت آن رسیده رئیس جمهور منتخب به وعده‌های خود عمل کند.

رئیس جمهور منتخب به وعده‌های خود عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به بی‌آبرویی شورای شهر رشت در سال گذشته اظهار کرد: مردم انتظار داشتند مسئولان امور را ساماندهی کنند.

وی شهر رشت در بخش شهرداری و شورای شهر را بدون مسئول و متصدی عنوان کرد و افزود: یک ماه از انتخابات شوراها گذشته اما هنوز اعضای شورای شهر رشت مشخص نشدند و سرپرست شهردار این شهر در حد انتصاب است و نمی‌تواند به مشکلات رسیدگی کند.

شفیعی‌زاده خواستار اقدام سریع مسئولان در مشخص شدن وضعیت شورا و شهرداری شهر رشت شد و بیان کرد: افرادی به دنبال منافع فردی و گروهی هستند و منافع شهر نباید فدای منافع این افراد شود.

امام جمعه موقت رشت بر دخالت نکردن افراد غیر مسئول در شهرداری و شورای شهر رشت تاکید کرد و گفت: نمی‌توان شهر رشت را به مدت چند ماه بدون شورا و شهردار معطل کرد.

*رئیس جمهور منتخب به وعده‌های خود عمل کند

وی با بیان اینکه مردم در 24 خرداد ماه امسال به تکلیف خود عمل کردند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس در 24 مرداد جاری به وظیفه خود عمل کردند و کابینه دولت مشخص شده است.

شفیعی‌زاده اضافه کرد: اکنون وقت آن رسیده رئیس جمهور منتخب به وعده‌هایی که به مردم داده، عمل کرده و مسئولان کشوری و استانی باید انتظار مردم را برآورده کنند.

امام جمعه موقت رشت اشتغال و بیکاری را نخستین گره موجود در کشور خواند و یادآور شد: برطرف کردن معضل بیکاری باید در اولویت اقدام‌های دولت جدید باشد.

وی با اشاره به گرانی سرسام‌آور در جامعه، خاطرنشان کرد: آستانه تحمل اقتصادی مردم به‌سر آمده و دولت بر اساس وعده‌هایی که داده باید مشکل گرانی را برطرف کند.

شفیعی‌زاده از متوقف شدن سیر صعودی گرانی‌ها پس از انتخابات 24 خرداد خبر داد و اظهار کرد: دولت باید سیر افزایش نرخ را به سیر کاهشی تغییر دهد.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه وزرای کابینه دولت مشخص شده است، تصریح کرد: رسانه‌ها مسئولان را دل‌سرد نکنند و گمانه‌زنی انتخاب مدیران در استان را کنار بگذارند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها باید اجازه دهند دولت تشکیل شود و برای مردم دغدغه ایجاد نکنند.

*کشتار مردم مصر حاصل برنامه‌ریزی استعمار است

شفیعی‌زاده در ادامه به کشتار مسلمانان در کشورهای مصر، سوریه، لبنان، عراق و بحرین اشاره کرد و گفت: قتل عام مردم توسط ارتش مصر تاکنون سابقه نداشته است.

امام جمعه موقت رشت کشتار مردم مصر را حاصل برنامه‌ریزی دقیق غرب و استعمار دانست و بیان کرد: وقوع جنگ داخلی در مصر در حال شکل‌گیری است.

وی با اشاره به کشتار چند هزار نفری مردم مصر توسط ارتش این کشور، اظهار کرد: دنیای غرب واکنشی درباره کشتار مردم مصر نشان نداده است.

شفیعی‌زاده قتل عام مردم در سوریه را برنامه‌ریزی دشمن عنوان کرد و یادآور شد: مسلمان‌کشی به دست مسلمان حرکتی منسجم و برنامه‌ریزی شده توسط دنیای غرب است که در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده است.

*آزادگان آرمان‌های نظام اسلامی را حفظ کردند

امام جمعه موقت رشت همچنین به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان باید قدر آزادگان را بدانند.

وی شکنجه آزادگان را غیر قابل توصیف دانست و بیان کرد: آزادگان شکنجه‌های بسیاری در زندان‌های رژیم بعث عراق متحمل شدند.

شفیعی‌زاده تصریح کرد: آزادگان توانستند آرمان‌های اسلام و نظام در مدت اسارت را حفظ کنند.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول