اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

صنعت قهرمان تورنمنت چهارجانبه فوتبال فریدونکنار شد

رقابت چهارجانبه یادواره شهدای فریدونکنار با قهرمانی فوتبال صنعت ساری و نایب قهرمانی شموشک به پایان رسید

صنعت قهرمان تورنمنت چهارجانبه فوتبال فریدونکنار شد

به گزارش خبرنگار خبرگذاری فارس، این تورنمنت که به مناسبت یادواره 345 شهید شهر فریدونکنار برگزار شد از چهارشنبه 23 مرداد ماه آغاز و امروز 26 مرداد ماه به پایان رسید که در پایان این رقابت‌ها صنعت ساری با غلبه بر تیم جوان شموشک نوشهر به عنوان قهرمانی این تورنمنت دست یافت.

 دیدار رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها امروز در زمین ورزشی آزادی فریدونکنار با حضور بیش از 200 نفر از هواداران فریدونکناری برگزار شد که در دیدار رده‌بندی دو تیم شهرداری فریدونکنار به هدایت سید کریم محمدی و خونه به خونه امیرکلا به هدایت محمد قربانیان، دو تن از بهترین مربیان استان مازندران برگزار شد.

 این دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه دو بر دو به پایان رسید و در ضربات پنالتی این یاران محمد قربانیان بودند که موفق شدند با نتیجه پنج بر چهار از سد حریف خود بگذرند و به عنوان سومی این رقابت‌ها دست پیدا کنند.

 در دیدار فینال نیز دو تیم صنعت ساری و شموشک نوشهر به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاهد بازی زیبای یاران جوان بهمن رضوانی مربی برتر سال 91 استان مازندران بودیم که در طول این بازی، تیم قدرتمند صنعت ساری را اسیر بازی خوب خودشان کرده بودند.

نیمه اول این دیدار را ساروی‌ها با تک گلی که وحید خازنی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود موفق شدند پیروز به رختکن بروند و در نیمه دوم این دیدار این نوشهری‌ها بودند که در بیشتر دقایق بازی، بازی هجومی و بابرنامه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند تا اینکه در یکی از حملات خود موفق شدند توسط محمد شیخ الاسلامی دروازه ساروی‌ها را باز کنند.

اما در ادامه این دیدار و در دقایق پایانی این بازی تعویض ساروی‌ها جواب داد و کیوان هاشمی که سال گذشته نیز در لیگ دسته دوم کشور در چند بازی ذخیره طلایی صنعت ساری بود موفق شد روی پاس فوق العاده زیبای محسن روزبیانی در دقایق پایانی گل برتری ساروی‌ها را به ثمر برساند تا در نهایت ساروی‌ها با نتیجه دو بر یک از سد تیم جوان شموشک نوشهر بگذرد و قهرمان این رقابت‌ها شود.

 به گزارش فارس، در پایان این رقابت‌ها تیم‌های صنعت ساری، شموشک نوشهر، خونه به خونه امیر کلا به مقام اول تا سوم دست یافتند که در پایان به این سه تیم جام قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/2296/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول