اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شکست پرگل پیام صنعت آمل برابر شهدای ساری

در دیداری دوستانه تیم کاچیلای آمل به مصاف تیم شهدای ساری رفت که در پایان تیم شهدای ساری موفق شد با چهار گل تیم کاچیلا آمل را شکست دهد.

شکست پرگل پیام صنعت آمل برابر شهدای ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، تیم پیام صنعت آمل که خود را برای مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند در دیداری تدارکاتی برابر تیم دسته سومی شهدای ساری با نتیجه چهار بر یک متوقف شد.

تیم پیام صنعت آمل که فصل گذشته با اقتدار به مقام قهرمانی لیگ سه کشور دست پیدا کرد و به لیگ دو صعود کرد هم‌اکنون به سرمربی‌گری بهروز ولی‌پور تمرینات خود را برای شرکت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آغاز کرده است و با ترکیبی از بازیکنان فصل گذشته خود و بازیکنان جدیدش در مقابل شهدای ساری قرار گرفته بود و نتوانست بازی قابل قبولی از خود ارائه دهد.

 تیم شهدای ساری به سرمربیگری ذوالفقار شریفی در سال گذشته توانسته بود قهرمان دو جام حذفی و لیگ برتر استان شود و هم‌اکنون خود را برای لیگ دسته سوم کشور آماده می‌کند.

این تیم جوان و باانگیزه با بازی سراسر هجومی و زیبا برابر پیام آمل(کاچیلا) نشان داد تا حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ خواهد داشت.

گل‌های شهدای ساری توسط بابک خاکسار، محسن قاسمی، محسن صارمی و تقی خداشناس به ثمر رسید و تک‌گل تیم میزبان هم با سانتر سعید کوزه‌گر و گل به خودی محسن صارمی برای پیام آمل به ثمر رسید.

در این دیدار آقایان قزل سفلو و سورتیچی هم به عنوان مدیر فنی و عضو هیئت مدیره پیام صنعت آمل حضور داشتند.

حضور محمود لطفی کاپیتان راه ساری به عنوان میهمان در این دیدار از نکات جالب توجه بود.

همچنین بازی بازیکنان ساروی مانند شهرام فلاح و علی عرب و یغمایی در مقابل تیم شهرشان از دیگر نکات این دیدار به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/2296/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول