اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره تیم پیام صنعت آمل:

جذب بازیکنان بومی و باسابقه اولویت صنعت آمل است

عضو هیئت مدیره تیم پیام صنعت آمل گفت: اولویت تیم پیام صنعت آمل جذب بازیکنان بومی و با سابقه است و برای تحقق این اهداف با برنامه به کارمان ادامه می‌دهیم.

جذب بازیکنان بومی و باسابقه اولویت صنعت آمل است

حسین قزلسفلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: پس از‌ کش و قوس‌هایی که در ارتباط با انتخاب سرمربی تیم داشتیم، بهروز ولی‌پور به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه ولی‌پور نیز 10 روزی است که مشغول به کار شد، خاطر نشان کرد: وی هنوز در حالت تست‌گیری از بازیکنان است و هنوز تیم ما به آن شکل خاص خودش دست پیدا نکرده است.

قزلسفلو با بیان اینکه ما هم قصد داریم در لیگ دو کشور موفق باشیم و هم برنامه‌ای برای آینده داریم، تصریح کرد: در حال طی کردن برنامه میان مدت خودمان هستیم تا به هدف‌مان برسیم.

وی با اشاره به اینکه با جذب بازیکنانی با سطح بالاتر بتوانیم تیم را تقویت کنیم، گفت: قصد داریم تا بازیکنان با تجربه که سابقه بازی در لیگ دسته اول و لیگ برتر را دارند به خدمت بگیریم تا بتوانیم با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شویم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پیام صنعت آمل در ادامه با اعلام اینکه ما هنوز وقت داریم چون مسابقات در مهر ماه شروع می‌شود و عجله‌ای نداریم، خاطر نشان کرد: با حوصله به انتخاب بازیکنانی که نمی‌توانند در لیگ‌های یک یا برتر حضور داشته باشند و بازیکن آزاد می‌شوند قرارداد ببندیم و اولویت ما بازیکنان بومی هستند.

 وی در ادامه بیان داشت: این بازیکنانی که در مقابل شهدای ساری به میدان رفته‌اند تقریبا یک سوم بازیکنان اصلی ما و هنوز تیم ما کامل نشده است و انشالله با برنامه‌ریزی خوب تیمی جمع کنیم که از آبروی فوتبال مازندران بتوانیم دفاع کنیم.

قزلسفلو با اعلام اینکه تیم ما تیم خصوصی است و همه باید کمک کنند و کسانی که سهامدار این تیم هستند می‌توانند به ما کمک کنند بیایند، در سال گذشته هم که به قهرمانی دست پیدا کردیم برنامه‌ای سه ساله داشتیم ولی توانستیم با یک‌سال صعود کنیم امسال هم امیدواریم و با کمک شما اصحاب رسانه، بازیکنان و هیئت مدیره بازهم بتوانیم موفقیت دیگری به دست بیاوریم.

انتهای پیام/86018/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول