اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مایلی‌کهن:

در خانه نتیجه قابل قبولی برابر گسترش فولاد نگرفتیم / توپ‌های لیگ برتر بهتر از فصل قبل است

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از نتیجه راضی نیستم چون در خانه خودمان برابر تیم گسترش فولاد تبریز متوقف شدیم و نتیجه قابل قبولی نگرفتیم.

در خانه نتیجه قابل قبولی برابر گسترش فولاد نگرفتیم / توپ‌های لیگ برتر بهتر از فصل قبل است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مایلی‌کهن دقایقی بعد از پایان بازی تیمش با گسترش فولاد تبریز در چارچوب دیداری از هفته پنجم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به کنفرانس خبری این دیدار آمد و با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش تصریح کرد: ما گل اول بازی را صد در صد بر اثر اشتباه مدافعان و دروازه بان خودمان خوردیم.

وی ادامه داد: ما شروع بدی در آغاز کار نداشتیم اما آن گل سرنوشت بازی را تغییر داد ضمن اینکه وقتی در ادامه بازی برای جبران گل خورده تلاش می‌کردیم، تیم گسترش فولاد تبریز نیز که نگاه جدی به ضد حملات داشت توانست با اشتباه مدافعان ما به گل دوم برسد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: با وجود احترامی که برای رسول خطیبی و تیم گسترش فولاد تبریز قائل هستم همانگونه که قبل از بازی هم گفته بودم آنها در بیشتر زمان‌های بازی به وقت تلف کردن بی مورد روی آوردند و در نهایت به آنچه که می‌خواستند رسیدند.

وی یاد آور شد: ما می‌دانستیم که آنها از این روش استفاده می‌کنند، با این حال از تلاش بازیکنان تیم راضی هستم ولی از نتیجه به هیچ عنوان رضایت ندارم زیرا ما در خانه خودمان بازی می‌کردیم و می‌خواستیم سه امتیاز کامل از این بازی بگیریم.

مایلی کهن بیان داشت: ما از راه‌های مختلف به دنبال رسیدن به گل در این دیدار حساس بودیم، هم از عمق دفاع به سمت دروازه حریف هجوم بردیم و هم اینکه از کنارها بارها توپ ارسال کردیم اما شما دیدید که بارها توپ‌های ما گل نشد و حتی تیر دروازه هم در مقابل ما ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه هنوز آغاز لیگ است و ما قطعا در آینده بهتر می‌شویم در ادامه با اشاره به وضعیت توپ‌های استفاده شده در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‍های کشور، خاطرنشان کرد: من معتقدم توپ‌های امسال از توپ‌هایی که در فصل گذشته لیگ برتر مورد استفاده قرار می‌گرفتند، بسیار بهتر هستند.

گفتنی است تیم فوتبال صبای قم در پنجمین هفته از نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمعه شب بیست و پنجم مرداد ماه میزبان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تیم تازه وارد به لیگ برتر بود که در نهایت با تساوی دو بر دو متوقف شد.

در این دیدار سیدایمان موسوی و مهرداد بایرامی در دقایق 4 و 29 برای تیم گسترش فولاد تبریز گلزنی کردند در حالی که غلامرضا عنایتی در دقایق 38 و 68 گل‌های تیم گسترش فولاد تبریز را پاسخ داد و کار را برای شاگردان محمد مایلی کهن به تساوی دو بر دو رساند.

انتهای پیام/78002/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول