اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت پارس‌آباد:

وهابیون درس جنایت از استکبار می‌گیرند

امام جمعه موقت شهرستان پارس‌آباد گفت: وهابیت خبیث و فرقه ضاله سلفی‌ها اهداف شوم خود در ضربه زدن به مسلمانان و شیعیان را از افکار پلید استکبار جهانی اقتباس می‌کنند.

وهابیون درس جنایت از استکبار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد با گرامیداشت هشت شوال تخریب قبور ائمه اطهار به دست وهابیت پست اظهار داشت: امروز شاهد فتنه‌افکنی وهابیت در عالم اسلام هستیم که این همه جنایت با پشتیبانی آمریکا، صهیونیسم و انگلیس خبیث صورت می‌گیرد.

و با بیان اینکه این دشمنان حقیقی اسلام امروز به بزرگ‌ترین پایگاه ضد انسانی و ضد اسلامی تبدیل شده‌اند، تصریح کرد: فکر متحجرانه وهابیت سبب مخدوش شدن تاریخ اسلام شده است.

اسدی با بیان اینکه وهابیت حتی از خوارج نیز تندروتر است، خاطر نشان کرد: اگر امروز در سوریه، عراق و بسیاری از کشورهای اسلامی جنایت و فتنه‌ای صورت می‌گیرد همه برگرفته از تلاش خبیث این گروه ضاله است.

این مسئول در ادامه با گرامیداشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اضافه کرد: آزادگان سرافراز ما بعد از سال‌ها رنج اسارت و تحمل سختی‌ها در حالی به میهنمان بازگشتند که همیشه اقتدار آنها در این سرزمین به یادگار مانده است.

وی بیان کرد: آزادگان در حقیقت سند زنده جهاد و ایثار ما هستند که برای این سرزمین عزت، آزادی و سربلندی را به وجود آوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه موقت پارس‌آباد به آغاز به کار دولت یازدهم و تشکیل کابینه اشاره کرد و ادامه داد: ما همراهی قوای سه‌گانه را در تشکیل دولت و رأی اعتماد به اکثریت وزرا شاهد بودیم و انتظار می‌رود این فرایند زمینه یک حرکت منسجم در چهار سال آینده را بهتر از هر زمان دیگر فراهم آورد.

اسدی گفت:‌ دولت یازدهم باید با اجتناب از کارهای حاشیه‌ای تنها وقت خود را صرف خدمت‌رسانی به مردم و حل مشکلات بکند چرا که امروز کشور ما با معضلات متعددی روبه‌روست که حل آنها نیاز به همت و اقتدار حقیقی دارد.

انتهای پیام/62006/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول