اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

دشمن در داخل کشور به دنبال شبهه‌افکنی است

فرمانده سپاه همدان در ادامه به مراحل آمادگی اشاره کرد و گفت: نخست باید شناخت معرفتی به اسلام ناب داشت، دوم بصیرت‌افزایی است زیراکه دشمن در داخل کشور به دنبال سفسطه و شبهه‌افکنی است.

دشمن در داخل کشور به دنبال شبهه‌افکنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در یادواره شهدای مسجد امیرالمومنین(ع) منطقه صدف همدان با بیان اینکه شهدا در خارج از کشور اثرات و برکات زیادی ایجاد کردند اظهار داشت: عظمت گسترده‌ای که شهدا در ابعاد مختلف خلق کردند قابل بحث است.

وی ادامه داد: از سال 68 که امام راحل قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل را پذیرفتند و بعد در همان سال هدایت و رهبری امت مسلمان جهان را مقام معظم رهبری عهده‌دار شد حدود شش جنگ را استکبار و صهیونیسم جهانی تحمیل کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه استکبار جهانی در این شش جنگ به دنبال کشاندن جمهوری اسلامی به وسط معرکه بود تصریح کرد: نخستین جنگ حمله عراق به کویت بود و بعد جنگ عراق، جنگ افغانستان، جنگ 33 روزه لبنان، جنگ 22 روزه و هشت روزه غزه با هدف درگیر شدن ایران در جنگ انجام شد.

وی اضافه کرد: همه این جنگ‌ها با برنامه‌ریزی آمریکا و اسرائیل و کمک قدرت‌های مرتجع منطقه و با هدف ورود ایران به جنگ و پاسخگویی به حملاتی که رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس به دشمن وارد کرده بود، انجام شد

*خنثی شدن توطئه دشمنان با هوشیاری رهبری

ابوحمزه افزود: این توطئه‌های دشمنان با هدایت، هوشیاری و تیزبینی مقام معظم رهبری علیه خود مستکبرین رقم خورد.

وی ابراز داشت: وقتی عراق به کویت حمله کرد برخی در داخل کشور می‌گفتند که عراق ضعیف شده و باید از این فرصت برای حمله به عراق استفاده کرد، اما این وضعیت تله‌ای بود که رهبری جلوی آن ساده‌اندیشان را گرفت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه باید نقش تبیین و هدایت ولایت به نسل جوان منتقل شود بیان داشت: مقام معظم رهبری با هدایت‌های خود توانسته تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

وی با بیان اینکه برخی افراد تصور می‌کنند حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه و حماس در جنگ‌های 22 و هشت روزه پیروز شدند اذعان کرد: در این جنگ‌ها نیروهای آنها درگیر بودند اما پشت صحنه هدایت‌های مقام معظم رهبری حزب الله و حماس را پیروز کرد.

*مانند مقام معظم رهبری در دنیا وجود ندارد

ابوحمزه خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله در جایگاه مقام رهبری نیست و رهبری به مانند مقام معظم رهبری در هیچ جای دنیا نمی‌توان پیدا کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه حزب‌الله لبنان برای نخستین بار بعد از 60 سال در جنگ 33 روزه توانست چهارمین ارتش بزرگ دنیا را شکست دهد گفت: در جنگ 33 روزه فقط 5 هزار نفر از نیروی حزب‌الله در جنگ وارد شده بودند و نه 70 هزار نفر؛ عامل اصلی پیروزی حزب الله هدایت‌های مقام معظم رهبری و ایثار، استقامت و ایمان آن 5 هزار نیرو بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه در طول هشت سال جنگ تحمیلی امدادهای غیبی خدا را به کرات در جبهه‌ها مشاهده کردیم ابراز داشت: مشاهده امدادهای غیبی خدا نیازمند ایمان است تا باورمند شود.

وی در ادامه با اشاره به گفته‌های تحلیلگران امریکایی اذعان کرد: امریکا گفته که کشورهای منطقه و سطح بین‌المللی را برای زدن حزب الله و بعد سوریه آماده کردیم تا بعد از تمام شدن کار این دو به سراغ ایران برویم.

ابوحمزه اضافه کرد: در سه جنگ، پیروز میدان حزب الله، حماس و مقاومت اسلامی نبودند بلکه جنگ بین ایران و امریکا بود که ایران در هر سه جنگ پیروز شد.

* 40 هزار مزدور از 28 کشور در سوریه جنایت می‌کنند

وی در ادامه به وضعیت سوریه اشاره کرد و یادآور شد: از 28 تا 30 کشور تعداد 40 هزار نفر مزدور در سوریه قریب به 30 ماه است که دست به جنایت زدند اما پیروز نمی‌شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: همان جنایتی که رژیم شاه در 17 شهریور 34 سال پیش انجام داد امروز در میدان‌های مصر انجام می‌شود.

*علت شکست و زبونی دشمن در دفاع مقدس نهفته است

وی ادامه داد: همه توفیقات به دست آمده به برکت خون 220 هزار شهید، 320 هزار مجروح، 110 هزار جانباز، 40 هزار آزاده و هزاران رزمنده در دوران دفاع مقدس است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه در پیچ تاریخ قرار داریم عنوان کرد: اگر درست از این پیچ تاریخی عبور کنیم بعد از گذشت چندین قرن، تمدن بزرگ اسلامی در میان امت اسلامی شکل می‌گیرد.

*سید حسن نصرالله‌ها مدیون خون شهدا هستند

وی با بیان اینکه ما مهمان شهدا هستیم و سیدحسن نصرالله‌ها مدیون شهدا هستند ابراز داشت: 60 سال در فلسطین هزاران نفر کشته شدند اما توفیقی حاصل نشد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حزب الله در سال 1982 نیروهای حزب‌الله با ایستادگی اسرائیل را از لبنان بیرون کردند.

*هنر امام تفسیر آیات جهاد بود

فرمانده سپاه همدان بیان داشت: همه توفیقاتی که در علوم، اقتصاد، حماسه سیاسی و مردم‌سالاری اسلامی به دست آمده به برکت انقلاب اسلامی و هنر امام راحل است که آیات جهاد را در هشت سال دفاع مقدس تفسیر کرد.

وی با اشاره به اینکه کار تازه شروع شده اذعان کرد: نباید فکر کرد که با گذشت 24 سال از دفاع مقدس همه چیز تمام شده بلکه هر فردی که دل در گرو پیشرفت و تعالی نظام اسلامی دارد باید آماده شود.

ابوحمزه با بیان اینکه ما با استکبار جهانی در یک نقطه تلاقی خواهیم داشت گفت: در این تقابل اسرائیل عددی نیست و موضوع امریکاست که سه راهکار پیش روی تقابل ایران و امریکا وجود دارد.

وی ادامه داد: در این تقابل یا باید ما تسلیم شویم و یا امریکا، یا همدیگر را بزنیم و راهکار سوم اینکه غرب نیز مانند شوروی سابق از هم بپاشد و هر شرایطی که پیش آید ما باید آماده باشیم.

فرمانده سپاه همدان در ادامه به مراحل آمادگی اشاره کرد و ابراز داشت: نخست باید شناخت معرفتی به اسلام ناب داشت، دوم بصیرت‌افزایی است زیرا که دشمن در داخل کشور به دنبال سفسطه و شبهه‌افکنی است.

وی خاطرنشان کرد: سومین راهکار آماده‌سازی تعمیق معنویت، بعد اطاعت از ولایت و در آخر ایجاد فرهنگ بسیج در خانواده و محیط کار و جامعه است.

انتهای پیام/89019/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول