اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

حزب‌الله لبنان طعم تلخ شکست را به رژیم صهیونیستی چشاند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: با ایستادگی و تلاش حزب‌الله لبنان علیه استکبار، رژیم صهیونیستی طعم تلخ شکست را چشید.

حزب‌الله لبنان طعم تلخ شکست را به رژیم صهیونیستی چشاند

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به 23 مرداد ماه روز مقاومت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: این روز خاطره مقاومت و ایستادگی جانانه حزب‌الله لبنان را در مقابل تهاجم رژیم صهیونیستی زنده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از دستاوردها و نقطه عطف تاریخ مقاومت شیعیان در مقابل نظام سلطه است، تصریح کرد: این مقاومت در ایستادگی مردم فلسطین نیز تبلور پیدا کرده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه از زمان اشغال فلسطین 65 سال می‌گذرد، افزود: تاکنون دول و حکومت‌های عربی نه تنها هیچ اقدامی انجام ندادند بلکه با رژیم اسرائیل غده سرطانی جهان پیمان همکاری بستند.

وی ادامه داد: دول و حکومت‌های عربی حمایت همه‌جانبه خود را از رژیم غاصب و جلاد اسرائیل اعلام کردند.

بابایی خاطرنشان کرد: حزب‌الله لبنان با توکل بر خدا و ایستادگی و الهام از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دوران هشت سال دفاع مقدس توانست در مقابل تمامیت کفر ارتش چهارم جهان را در جنگ 33 روزه دچار ترس و تزلزل کند.

وی اضافه کرد: با ایستادگی و تلاش آنها علیه استکبار دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی طعم تلخ شکست را چشید.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با تاکید بر اینکه قدرت ایمان و اعتقاد مسلمانان به ویژه شیعیان نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی حزب‌الله لبنان دارد، گفت: این پیروزی دلگرمی عمیقی در بین همه مسلمانان ایجاد کرد.

وی اذعان داشت: مردم مظلوم فلسطین در نبرد نابرابر با رژیم صهیونیستی پرچم اتحاد و مقاومت را با الهام از جنگ 33 روز حزب‌الله لبنان برافراشته کردند تا همبستگی خود را نشان جهانیان دهند.

بابایی با تاکید بر اینکه مقاومت و ایستادگی حزب‌الله لبنان در مخیله هیچ گروهی نمی‌گنجید، گفت: بر فکر هیچ کسی خطور نمی‌کرد که حزب‌الله لبنان بتواند ارتش صهیونیستی را شکست دهد.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی غاصب از آسمان، دریا و زمین حزب‌الله لبنان را مورد تهاجم قرار داد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با تاکید بر اینکه حزب‌الله با مقاومت، مهارت و ایستادگی درس خوبی برای همه دول مستکبر داده است، گفت: حزب‌الله در سخت‌ترین شرایط در مقابل قوی‌ترین دشمنان ایستادگی کرده است.

وی ادامه داد: این ایستادگی قوی مردم حزب‌الله لبنان در مقابل زورگویی‌های اسرائیل سبب شد 23 مرداد ماه با عنوان روز مقاومت اسلامی نامگذاری شود.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول