اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

آغاز به‌کار هفتمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعة المصطفی

هفتمین اجلاس دو روزه مدیران و نمایندگان جامعة المصطفی العالمیه امروز در قم آغاز به کار کرد.

آغاز به‌کار هفتمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعة المصطفی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در این اجلاس مدیران و معاونان عالی جامعة المصطفی العالمیه و نیز مدیران مراکز وابسته در کشورهای مختلف و نمایندگی‌های المصطفی در سراسر جهان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام علیرضا اعرافی رئیس جامعة المصطفی العالمیه در مراسم افتتاحیه این اجلاس سخنرانی کرد و با تاکید بر تلاش برای رسیدن به مرجعیت فکری، فرهنگی، معرفتی و علمی المصطفی در جهان اسلام عنوان داشت: این امر یک مفهوم کلیدی و پایه است که دارای اقتضائات زیادی است؛ دانایی و بهره‌مندی از دانش‌ها و معارف اسلامی در سطح عالی و تربیت صاحب‌نظرانی خبره در همه رشته‌ها، توانایی در ارائه، توزیع و نشر اینگونه معارف، ایجاد ظرفیت و توانایی برای رقابت با صاحب‌نظران و مراکز دیگر در ادیان و مذاهب مختلف و شناخته شدن در عرصه جهانی در کنار تبدیل شدن به محل مراجعه دانش‌پژوهان و نخبگان از جمله این شرایط هستند.

وی افزود: کار دین فراتر از مزد مادی بوده و کالای آن با درهم و دینار قابل معامله نیست؛ غفلت از حق خداوند و اولیای او بر ما فراموشی جایگاه و وظایف سازمانی هم جزو آسیب‌های دیگری هستند که باید مراقب آنها بود.

در ادامه حجت‌الاسلام علمی، معاون آموزش المصطفی به سخنرانی پرداخت و پس از آن هم حجت‌الاسلام رجایی، معاون پژوهش جامعة المصطفی سخنرانی کرد. قرار است در نوبت عصر این اجلاس هم معاونان آموزش، مسئولان اداره کل صیانتی و دانشگاه مجازی المصطفی هم برای شرکت‌کنندگان سخنرانی کنند.

فردا نیز مسئولان نمایندگی‌های المصطفی در کشورهای مختلف در اجلاس مذکور شرکت خواهند داشت و معاونان فرهنگی تربیتی، ارتباطات و بین‌الملل و اداری مالی و نیز مسئولان مرکز توسعه و فناوری، توسعه منابع انسانی و امور طلاب و خانواده‌ها برای آنها سخنرانی می‌کنند و ریاست المصطفی هم سخنران پایانی خواهد بود.

انتهای پیام/78004/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول