اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

اطعام 3 هزار مددجوی کمیته امداد کهگیلویه در لیالی قدر

رئیس کمیته امداد کهگیلویه از برپایی ضیافت افطاری 3 هزار نفر از ایتام و مددجویان کمیته امداد در کنار خیرین و مسئولان در روستاها و شهرهای این شهرستان در شب‌های پربرکت قدر خبر داد.

اطعام 3 هزار مددجوی کمیته امداد کهگیلویه در لیالی قدر

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از برپایی ضیافت افطاری 3 هزار نفر از ایتام و مددجویان کمیته امداد در کنار خیرین و مسئولان در روستاها و شهرهای این شهرستان در شب‌های پربرکت قدر خبر داد.

رئیس کمیته کهگیلویه اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماهی است که همگان به مهمانی آفریدگار خود دعوت می‌شوند و بهترین فرصت برای خدمات‌رسانی و اطعام ایتام و نیازمندان با همکاری خیرین است.

 

رحیمی‌نیا گفت: یکی از برنامه‌های اساسی این نهاد در این ماه، اطعام ایتام و نیازمندان و گستراندن سفره‌های افطاری برای نیازمندان با همکاری خیرین است.

وی تصریح کرد: از ابتدای شب 19 تا 23 ماه رمضان هر شب ضیافت افطاری جهت 600 نفر از ایتام و نیازمندان در شهر دهدشت و روستاهای چهارمه علیا و سفلی، لیرتلخک، گچی و سرخون برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه با اشاره به طرح اکرام ایتام در این ماه مبارک، گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 100 یتیم زیر 18سال در شهرستان کهگیلویه تحت حمایت کمیته امداد هستند.

رحیمی نیا گفت: حامیان و خیرین نیکوکاری که حاضرند سرپرستی ایتام را به عهده بگیرند و یا کمک‌های جنسی و نقدی خود را به ایتام و نیازمندان اهدا کنند، می‌توانند به دفاتر کمیته امداد شهرستان مراجعه و نسبت به اهدای کمک‌های نقدی و جنسی خود و یا کفالت ایتام اقدام کنند.

وی ضمن تشکر از همه خیرین و حامیان نیکوکار گفت: به حمدالله کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و این نشان از درک والای مردم و توجه به فرهنگ انفاق و نوع دوستی است.

انتهای پیام/82002/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول