اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان سنندج:

30 هزار نیازمند توسط کمیته امداد سنندج اطعام می‌شوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی سنندج گفت: برنامه‌ریزی برای اطعام 30 هزار نفر مددجو تا پایان ماه مبارک رمضان در برنامه کاری این نهاد مقدس قرار دارد.

30 هزار نیازمند توسط کمیته امداد سنندج اطعام می‌شوند

علیرضا قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای اطعام 30 هزار نفر مددجو تا پایان ماه مبارک رمضان در برنامه کاری این نهاد مقدس قرار دارد، اظهار کرد: تاکنون 12 هزار نفر از این تعداد اطعام شده و مابقی که در روستاها و مساجد در سطح شهرستان توسط خیرین در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان سنندج  در سال جاری تاکنون از 3 هزار و 9 یتیم در سرفصل‌های مختلف حمایت می‌کند اظهار کرد: از این تعداد ایتام یک هزار و 225 نفر توسط 3 هزار و 558 حامی حمایت می‌شوند که از این تعداد حامیان 2 هزار و 115 نفر خارج از استان قرار دارند.

وی در ادامه از اجرای طرح مفتاح‌الجنه به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در طول ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: این طرح در راستای اهداف این نهاد مقدس برای ایجاد حل مشکلات خانواده‌های محروم  در ماه مبارک رمضان مطرح و نیز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح مفتاح‌الجنه  600 خانوار جزو تعهدات کاری این نهاد در سال جاری است خاطرنشان کرد: در این راستا تا کنون 380 خانواده در طرح مفتاح‌الجنه نیز اجرا شده است.

قدیمی افزود: این نهاد مقدس در این ماه مبارک از خانواده‌های نیازمند بازدید داشته و هدایای رمضانی اعم از سبد غذایی، وجه نقد و حل مشکلات خانواده در زمینه‌های مختلف در بحث عمرانی و فرهنگی در طرح مفتاح‌الجنه توسط مسئولین استانی مقدور شده است. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی سنندج از اجرای طرح مفتاح‌الجنه در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در ماه مبارک رمضان امسال از خانواده‌های ایتام بازدید و ایتام را طی چندین مرحله در قالب این طرح اطعام و بازدید شده است.

به گفته وی، در اجرای این طرح یک مرحله توسط نماینده محترم ولی فقیه از خانواده‌های ایتام اطعام شده و اخذ مساعدت‌های مضاعف بر تعهد واحد ایتام از حامیان جهت رفع مشکلات ایتام نیز است.

قدیمی در خصوص برنامه‌های کمیته امداد امام در این ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این نهاد مقدس در این ماه مبارک اجرای طرح مسجدمحوری، مفتاح‌الجنه، افطاری، مرسلین و شفا جزو برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این نهاد بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سنندج در خصوص افزایش اعتماد مردم به منظور توسعه مشارکت‌های آنان با برنامه‌های این نهاد نیز خاطرنشان کرد: ایجاد اعتماد از طریق حامیان، ارائه گزارش خدمات به حامیان و مردم از جمله اقدامات ما در این راستا است.

قدیمی با اشاره به اینکه کمیته امداد سنندج در سال گذشته مبلغی بالغ بر 250 میلیون تومان جمع آوری زکات داشته است خاطرنشان کرد: با توجه به سال گذشته هدف گذاری کمیته امداد امام راحل در جمع آوری زکات فطریه امسال باید به 500 میلیون تومان برسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سنندج در پایان تاکید کرد: در این چند روز باقی مانده خداوند هیچ عمل خیری را بدون پاسخ نمی‌گذارد پاسخ دهد از مردم خیر سنندج خواستار شد که مردم از این غافله خیر عقب نمانند.

انتهای پیام/79016/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول