اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان جم خبر داد

اطعام و افطاری 3 هزار مددجوی شهرستان جم در ماه رمضان

رئیس کمیته امداد شهرستان جم از اطعام و افطاری 3 هزار مددجوی شهرستان جم در ماه رمضان خبر داد.

اطعام و افطاری 3 هزار مددجوی شهرستان جم در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مسلم انیژپور بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: کمیته امداد در چند سال اخیر خدمات متنوع و ارزشمندی به جامعه هدف ارائه کرده و شاهد رضایتمندی مردم از حجم و کیفیت خدمات این نهاد هستیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات کمیته امداد مورد تاکید این نهاد قرار دارد و امیدوار هستیم در دسترسی به اهداف مورد نظر به موفقیت برسیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جم خاطرنشان کرد: در ماه رمضان شاهد ارائه بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم و مددجویان بودیم و در تمام شهرها و روستاها خدمات لازم را ارائه کردیم.

انیژپور از اطعام و افطاری 3 هزار مددجوی شهرستان جم در ماه رمضان خبر داد و ابراز داشت: در ماه رمضان با مساعدت‌های نیکوکاران و خیرین سفره اطعام و افطاری برای 3 هزار نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد برپا شد.

وی اضافه کرد: در این ماه کمک‌های مردمی بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال بوده که 255 میلیون ریال آن نقدی و مابقی کالا بوده است.

رئیس کمیته امداد جم تاکید کرد: مردم همکاری بسیار خوب و نزدیکی با کمیته امداد دارند و این همکاری موجبات بهبود خدمات‌رسانی به مددجویان شده است.

انتهای پیام/2451/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول