اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز هفته اکرام تاکنون

8 هزار مددجوی کمیته امداد در تویسرکان اطعام شدند

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان گفت: از آغاز هفته اکرام تاکنون 8 هزار مددجوی امداد تویسرکان اطعام شدند.

8 هزار مددجوی کمیته امداد در تویسرکان اطعام شدند

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اشاره به اینکه اطعام فقرا هر ساله از سوی کمیته امداد امام خمینی با حمایت خیران انجام می‌شود، اظهار داشت: از هفته اکرام تا پایان ماه مبارک رمضان با شعار « هر خانواده ایرانی، میزبان یک افطاری » سفره اطعام نیازمندان مددجو به همت بانیان خیر در تویسرکان برپاست.

وی با بیان اینکه از آغاز هفته اکرام تا به امروز 8 هزار مددجوی امداد شهرستان اطعام شدند، افزود: کمیته امداد تویسرکان با مدد خیران و نیکوکاران هر شب یک هزار نفر از افراد نیازمند زیرپوشش را اطعام می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان با اشاره به اینکه افطار دادن به روزه‌داران در ماه پرفضیلت رمضان ضمن بخشش گناهان باعث خشنودی نیازمندان هم می‌شود، افزود: نقش خیران و نیکوکاران در همیاری کمیته امداد برای ارتقای خیر و برکات در جامعه هدف بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری آیین اطعام، مودت بین مردم را بیشتر می‌کند، اذعان کرد: اگر همه اقشار اجتماع از درآمد خود بخشی را به کمک محرومان اختصاص دهند، دیگر نیازمندی در جامعه وجود نخواهد داشت.

کرمی مقدم در ادامه از اجرای طرح «مفتاح‌الجنه» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح به منظور ایجاد الفت و دوستی بین محرومان و مسئولان در حال انجام است.

وی اظهار کرد: اهداف مشخص شده طرح «مفتاح الجنه» پیوند همه اقشار جامعه برای رفع مشکلات محرومان است که در ماه ضیافت این همکاری و تعامل زیاد می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان متذکر شد: برنامه «مفتاح الجنه» هر سال از سوی کمیته امداد برای احیای سنت نیکی  و دستگیری از نیازمندان اجرا می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد همه خیران و نیک‌اندیشان با حمایت بی‌دریغ خود در قالب این گونه‌ برنامه‌ها کمیته امداد را یاری کنند.

کرمی‌مقدم در ادامه از ایجاد پایگاه‌های ثبت ‌نام حامیان در سطح شهرستان با محوریت مساجد خبر داد و افزود: امیدواریم مردم خیر، کمیته امداد را در حمایت از ایتام یاری کنند.

وی در پایان گفت: از افراد نیک‌اندیش که قصد مشارکت در برنامه‌های اطعام و سرکشی از خانواده‌های نیازمند را دارند، تقاضا داریم به این نهاد مراجعه کرده و یا با شماره 4234302 معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی تماس بگیرند.

انتهای پیام/89010/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول