اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر :

پدر معتاد پسر خود را کشت

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر گفت: پدری در اثر استعمال مواد مخدر فرزندش را در آذرشهر کشت.

پدر معتاد پسر خود را کشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، سیدلطیف حسینی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر وقوع یک درگیری خانوادگی در حوزه استحفاظی بخش گوگان و فوت فردی با هویت معلوم بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری گوگان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با اعزام ماموران به محل درگیری مشخص شد که مقتول فردی 22 ساله است که با پدرش درگیر شده و از ناحیه شکم مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و جان باخته است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران در ادامه با انجام تحقیقات فنی و پلیسی در صحنه قتل و بررسی اظهارات شاهدان، قاتل که پدر مقتول بوده شناسایی و موفق شدند در کمتر از یک ساعت قاتل را در منزل فردی به هویت «ا – ر» شناسایی و دستگیر کنند.

حسینی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری و در بازجویی‌های ماموران اعتراف کرد که در زمان حادثه به دلیل مصرف مواد مخدر در حالت طبیعی نبوده و پس از آنکه با مقتول درگیر می‌شود با وارد کردن چندین ضربه چاقو پسر خود را به قتل می‌رساند.

انتهای پیام/60002/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول