اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهار مطرح کرد

شناسایی ناهنجاری‌ها در راستای ارتقای امنیت اجتماعی

معاون فرماندار بهار از دستگاه‌های اجرایی خواست ناهنجاری‌های مربوط به حوزه خود را شناسایی کرده و برنامه‌های خود را با رویکرد اولویت محورهای قابل اجرای فرهنگی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی ارائه کنند.

شناسایی ناهنجاری‌ها در راستای ارتقای امنیت اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد پیش ‌از ظهر امروز در کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان بهار اظهار داشت: برگزاری جلسات و نشست‌ها و برنامه‌ریزی درست و اطلاع‌رسانی و آموزش در این زمینه می‌تواند از بروز ناهنجاری های اجتماعی و عمومی در سطح جامعه جلوگیری کند.

وی افزود: شناخت تهدیدها و فرصت‌ها و آسیب‌شناسی جامعه و برقراری امنیت پایدار در جامعه از اهداف مهم کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی است. 

معاون فرماندار بهار ادامه داد: وضعیتی که به موجب آن قشرهای مختلف جامعه از احساس امنیت نسبی برخوردار باشند را می‌توان به عنوان امنیت اجتماعی پایدار تعریف کرد.

وی تصریح کرد: جان، مال، ارزش‌ها و باورهای دینی در امنیت اجتماعی پایدار مورد تهدید قرار نمی‌گیرد و با تأمین رفاه عمومی و آرامش در جامعه برقرار می‌شود.

سلطانی‌راد گفت: مشکلات و معضلات اجتماعی ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد و لزوماً باید از طریق ساز و کارهای مربوطه در حوزه‌های مختلف مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

این مقام مسئول ریشه‌یابی مشکلات موجود پیرامون امنیت اجتماعی شهرستان و ارائه راهکارهای کارشناسی و مطلوب و عملی را از مهمترین وظایف این کمیسیون برشمرد.

معاون فرماندار بهار افزود: بررسی شاخص‌های ارتقا و یا کاهش امنیت اجتماعی و بررسی اخبار مربوط به برخی نارضایتی‌های اقشار مختلف مردمی و ارسال گزارش به مقامات بالا نیز از دیگر وظایف این کمیسیون بوده است. 

وی برقراری و ثبات امنیت اجتماعی را در جامعه ضروری دانست و خاطرنشان کرد: همه ما موظفیم در راستای برقراری امنیت بکوشیم. 

سلطانی‌راد بیکاری، بدحجابی، تورم، فقر را از جمله آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: برخوردهای خشن اجتماعی در جامعه، ایجاد یأس و ناامیدی، اعتیاد، پیامدهای استفاده نامطلوب از ماهواره و عواقب روحی و روانی آن و نیز نزاع‌های دسته‌جمعی احتمالی از دیگر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: وجود ناهنجاری‌های اجتماعی خدشه به روح و روان مردم وارد می‌کند بنابراین شناخت و معرفی مصادیق آن به جامعه ضروری است. 

معاون فرماندار بهار از دستگاه‌های اجرایی خواست ناهنجاری‌های مربوط به حوزه خود را شناسایی کرده و برنامه‌های خود را با رویکرد اولویت محورهای قابل اجرای فرهنگی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی ارائه کنند.

انتهای پیام/2499/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول