اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد قزوین خبر داد

افزایش 45 درصدی کمک‌های مردمی قزوین به مددجویان کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: کمک‌های مردمی در این استان به مددجویان زیر پوشش امداد طی سه ماه نخست سال جاری 45 درصد افزایش داشته است.

افزایش 45 درصدی کمک‌های مردمی قزوین به مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، سیداحمد قافله‌باشی اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده و با عنایت به توجه به عمق فرهنگ دینی مردم قزوین، طی سه ماه نخست سال جاری 26 میلیارد و 686 میلیون ریال کمک‌های مردمی از سوی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین جمع‌‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال 91 از رشد 45 درصدی حکایت دارد.

وی افزود: در طرح اکرام و ایتام نیز 7 میلیارد و 213 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده که 18 درصد رشد را به نسبت شش میلیارد و 120 میلیون ریال به مدت مشابه سال گذشته دارد.

معاون توسعه مشارکت‌‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآور شد: در جمع‌‌آوری زکات نیز با تلاش‌های انجام شده 2 میلیارد و 420 میلیون ریال زکات جمع‌‌آوری شده که نسبت به سه ماه سال گذشته با رقم 434 میلیون و 811 هزار ریال رشد 457 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/77002/صا/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول