اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد مازندران خبر داد

کمک 4 میلیارد تومانی خیران در جشن رمضان به کمیته امداد مازندران

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی مازندران از جمع‌آوری 4 میلیارد تومان کمک خیران برای مددجویان و ایتام این نهاد در جشن رمضان خبر داد.

کمک 4 میلیارد تومانی خیران در جشن رمضان به کمیته امداد مازندران

حسن قربانی معاون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: این میزان زکات از پایگاه‌های ثابت کمیته امداد در میدان‌های اصلی شهرهای استان و پایگاه‌های امداد در ادارات این نهاد جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به استقرار امدادیاران برای جمع‌آوری زکات فطره در 3 هزار مساجد برگزارکننده نماز عیدفطر تاکید کرد: میزان زکات فطر اختصاص یافته به این صندوق‌ها در حال جمع‌آوری است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران ابراز داشت: 6 میلیون تومان نیز برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی نیز در روز عید فطر جمع‌آوری شده است.

وی از جمع‌آوری 4 میلیارد تومان کمک خیران برای مددجویان و ایتام این نهاد در جشن رمضان خبر داد و تصریح کرد: برنامه جشن رمضان در طول ماه مبارک رمضان با حضور مددجویان، خیران، مسئولان شهرستانی و همکاری شبکه طبرستان تولید و پخش شد که در این جشن خیران متعهد شدند برای حل بخشی از مشکلات مددجویان به یاری کمیته امداد بیایند.

قربانی در پایان از توزیع زکات فطره جمع‌آوری شده در بین ایتام و مددجویان این نهاد خبر داد.

انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول