اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

دانشگاه جامع علمی کاربردی دشتستان کلنگ‌زنی شد

در آیینی با حضور مسئولان و مردم، دانشگاه جامع علمی کاربردی دشتستان کلنگ‌زنی شد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی دشتستان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان در این آیین اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و برای توسعه همه‌جانبه این شهرستان اهتمام داریم.

علیرضا خرمی افزود: به همه مناطق دشتستان توجه خاصی داریم و در راستای توزیع عادلانه امکانات در شهرها و روستاهای مختلف از همه توان موجود استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: توجه به قشر جوان و توانمندسازی این قشر و همچنین ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان در دستور کار قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم.

فرماندار دشتستان با اشاره به لزوم گسترش مراکز آموزش عالی خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اساسی مردم، آموزش است که هرچه این مکان آموزشی به محل زندگی افراد، نزدیک‌تر باشد رفاه و موفقیت بیشتر حاصل خواهد شد.

خرمی تاکید کرد: در دشتستان استعدادهای زیادی نهفته است که تاسیس این دانشگاه می‌تواند برای پرورش استعدادها بسیار موثر باشد.

وی گفت: توسعه مراکز آموزش عالی در سال‌های اخیر در دشتستان با کیفیت مطلوبی انجام گرفته و امیدوار هستیم در ادامه نیز به موفقیت لازم برسیم.

فرماندار دشتستان افزود: از نخبگان شهرستان انتظار داریم در راستای بهبود فعالیت‌های فرهنگی و علمی با مسئولان همکاری کنند و زمینه رشد و بالندگی شهرستان را فراهم کنند.

انتهای پیام/2452/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول