اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 382 میلیون ریال هزینه‌های درمانی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 382 میلیون ریال هزینه‌های درمانی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 382 میلیون ریال هزینه‌های درمانی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تامین سلامتی مددجویان همواره یکی از موضوعات مورد توجه در ارائه خدمت به جامعه هدف بوده و سالانه اقدامات مختلفی در این زمینه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد به علت بالا بودن تعرفه‌های درمانی و معالجه‌های پزشکی توان پرداخت این هزینه‌ها را ندارند‌، اضافه کرد: کمیته امداد برای بالا بردن توان استفاده مددجویان از خدمات درمانی اقدام به ارائه خدمات درمانی به مددجویان می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی چهار ماهه نخست امسال در بخش درمان افزود: در مدت مذکور 382 میلیون ریال هزینه‌های درمانی به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به سایر خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی، تحصیلی، خدمات مشاوره و ... از دیگر اقداماتی است که در حمایت از مددجویان امداد انجام می‌شود.

*اعطای تسهیلات واگذاری انشعابات رایگان به 54 خانوار مددجوی زنجانی

پناهی در ادامه به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان امداد اشاره کرد و گفت: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای ارائه خدمات عمرانی نسبت به واگذاری انشعابات رایگان به مددجویان اقدام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اعطای این نوع تسهیلات با معرفی مددجویان از طرف امداد و همکاری سازمان‌های مربوط صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد شهرستان زنجان در بحث اعطای تسهیلات واگذاری انشعابات منزل به مددجویان طی چهار ماهه نخست امسال تصریح کرد: در مدت مذکور 54 خانوار مددجوی زنجانی از این نوع تسهیلات بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه از تسهیلات واگذار شده 20 مورد در بحث انشعابات آب بوده است، ادامه داد: همچنین طی این مدت 23 مورد انشعابات برق و 11 مورد انشعابات گاز رایگان به مددجویان زنجانی از طریق معرفی به سازمان‌های مربوط اعطا شده است.

پناهی خاطرنشان کرد: مبلغ هزینه شده برای اعطای تسهیلات مذکور به مددجویان زنجانی 65 میلیون ریال است.

انتهای پیام/73005/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول