اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید قزوین:

نیازمند تلاش ‌بیشتر برای تعمیم ارزش‌های انقلاب هستیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تاکید بر اینکه از بین بردن ارزش‌های انقلاب و شهدا از برنامه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نیازمند تلاش ‌بیشتر برای تعمیم ارزش‌های انقلاب هستیم.

نیازمند تلاش ‌بیشتر برای تعمیم ارزش‌های انقلاب هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نادر نصیری عصر امروز در همایش تداوم ارتباط با راهیان نور بسیج دانش‌آموزی که در سالن شهید حسن پور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان برگزار شد، اظهار کرد: شاخص‌ترین سرمایه‌گذاری کشور ایران این است که 233 هزار شهید، 564 هزار جانباز و 43 هزار آزاده دارد.

وی افزود: در این بین استان قزوین سه هزار شهید، شش هزار و 500 جانباز و 655 آزاده به انقلاب اسلامی کشورمان تقدیم کرده است.

این مسئول اضافه کرد: این استان همچنین در طول پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به ثمر رساندن آن نیز 50 شهید، 30 جانباز و 26 زندانی سیاسی را به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: وجود 12 میلیون بسیجی نیز یکی دیگر از سرمایه‌های بزرگ کشور ایران به شمار می‌رود که در سخت‌ترین شرایط در برابر جنایتکاران ایستادگی کردند.

نصیری تصریح کرد: بنابر این باید تمام همت خود را برای تعمیم ارزش‌ها و شاخص‌هایی که شهدای ما به دنبال آنها بودند تلاش کنیم.

وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران گلستانی را به وجود آورد که شهدا گل‌های این گلستان هستند بنابر این همه ما باید در انجام وظایف خود دقت لازم را داشته باشیم تا ناخواسته خاری در این گلستان نباشیم.

این مسئول اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز دریافته‌اند که توطئه‌های آنان در جنگ سرد بدون تردید با شکست روبرو خواهد شد به همین دلیل این بار جنگ نرم را برای مقابله با ایران انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: دشمنان داخلی و خارجی و ابر جنایتکاران جهان در این جنگ نرمی که علیه ایران عزیز به راه انداخته‌اند به دنبال نابود کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند.

نصیری افزود: بنابر این بر همه ما واجب است که با عملکرد صحیح و به موقع در برابر این توطئه دشمنان نیز جبهه‌گیری کرده و آنان را ناکام کنیم.

وی اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که گستره کار دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار فراتر از این است که به برگزاری تعداد معدودی برنامه در اردوهای راهیان نور بسنده کنیم.

این مسئول ادامه داد: باید برای مقابله بهتر و تأثیرگذارتر در برابر توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با برنامه‌ریزی دقیق، برنامه‌های مختلفی را در طول سال در سطح شهر، مدارس و دانشگاه‌ها برگزار کنیم.

انتهای پیام/77010/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول